گفتگوی اختصاصی با عروس و داماد موناکو

گفتگوی اختصاصی با عروس و داماد موناکو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

موناکو برای مهمترین رویداد خود، مراسم ازدواج پرنس آلبرت و شارلین ویتستاک که اول ژوییه برگزار خواهد شد، آماده می کند. جشن با شکوه در دو مرحله برگزار خواهد شد مراسم رسمی و مراسم مذهبی .

یورونیوز- اعلیحضرت، خانم ویتستاک، از شما متشکریم که دعوت ما را با اینکه بسیار مشغول هستید، پذیرفتید. عقربه های ساعت می چرخند – مراسم عروسی شما با دقت فراوان سازمان یافته و با وجود فشارهایی که می تواند در اینگونه مواقع وجود داشته باشد، شما به طرزی باورنکردنی آرام و متین هستید.

پرنس آلبرت- خلق و خوی هر دوی ما اینگونه است. فکر نمی کنم که ما زیاد نگرانی و دلهره برای تدارکات به خودمان راه داده باشیم. این آماده سازی، بزرگ و کار بسیار می طلبد و البته کار زیاد بود و بعضی وقت ها لحظات حساسی پیش می آمد ولی فکر می کنم که آن ها را پشت سر گذاشته ایم و فکر می کنم شما هم می توانید مشاهده کنید که نه تنها قصر بلکه موناکو برای روزهای آینده دگرگون شده است.

شارلین ویتستاک – تاکنون همه چیز به وقف مراد بوده است و تشکیلات روزهای باقی مانده نیز تقریبا به خوبی پیش می رود. هیچ اتفاق ناگواری برای تدارکات رخ نداده است.

پرنس آلبرت – این ها فقط جزئیات کوچک سازمان دهی هستند، مربوط به مراسم نیست بلکه بخش تدارکات است.

یورونیوز – بنابراین یک رویداد عظیم است. آیا شما توانستید تاثیر شخصی خود را بگذارید؟

پرنس آلبرت- فکر می کنم ما با هم درباره نکات مهم مراسم تصمیم گرفتیم…

شارلین ویتستاک- این یک ماجرای مشترک بود.

پرنس آلبرت – البته شارلین به عنوان خانمی که سلیقه عالی دارد در تزیین و جزییات مربوط به آن درگیر شد.

یورونیوز – چه جزییاتی را اضافه کردید؟

شارلین ویتستاک – خواهید دید. من نمی خواهم بیش از این جزییات را فاش کنم. می خواهم غیرمنتظره باشد. عروسی باید آنچنان زیبا باشد که معلوم نشود چه چیزی موجب زیبایی آن شده است.

یورونیوز- این یک داستان رویایی است. رویای تقریبا همه دختران این است که شاهزاده خانم بشوند. آیا بعضی وقت ها خودتان را نیشگون می گیرید و به خود می گویید اکنون این واقعیت زندگی من است، من منتظر این نبودم…

شارلین ویتستاک- فکر نمی کنم که هنوز در هوشیاری کامل باشم. می بینم که محوطه کاخ کاملا با آنچه که قبلا بود فرق کرده، افراد بیشتری آن جا کار می کنند. این مراسم یک رویداد بی نظیر خواهد بود…

اکنون من فقط راه خودم را طی می کنم.

یورونیوز – اعلیحضرت، خیلی طول کشید تا شما زن رویاهایتان را بیابید. آیا شما بعضی وقت ها خودتان را نیشگون می گیرید و می گویید بالاخره زنی که تا آخر عمرم همراهم خواهد بود را پیدا کرده ام؟

پرنس آلبرت – نه، هرگز نیشگون نگرفتم. ولی خیلی خیلی هیجان زده و خوشحالم که شارلین و من مدت طولانی با هم خواهیم بود و امیدوارم حداکثر ممکن این مدت به درازا کشد. هرکسی زمان و راه مشخص خود را در زندگی دارد و به طرز منحصر به فردی کارهایش را انجام می دهد، و من راه طولانی تر را انتخاب کردم. ولی هیچ محدودیت سنی برای ازدواج کردن وجود ندارد. این یک تصمیم شخصی است و تصمیم این ازدواج یک تصمیم متقابل بود.

یورونیوز – امیدوارم. شما وارد یک خانواده بسیار مشهور می شوید که دارای یک شهرت افسانه ای است. با ورود به این افسانه زنده چه احساسی دارید؟

شارلین ویتستاک- من احترام بسیاری برای این کشور و میراث آلبرت قایلم و من همیشه گفته ام که هرگز سعی نخواهم کرد جای فرد دیگری را اشغال کنم، من همیشه راه خودم را رفته ام، در مسابقات خود شنا کرده ام و حدس می زنم که زمان خودش خواهد گفت کجا همه این ها خاتمه می یابند.

یورونیوز – ظاهرا ورزش عامل بسیار مهمی در مناسبات شما به حساب می آید. جزییات جادویی دیگر کدام ها هستند؟ وقتی به همسر آینده تان فکر می کنید چه چیزی قلب شما را ذوب می کند؟

پرنس آلبرت- او وقت بسیاری را صرف دیگران می کند. او به مردم و مخصوصا به کودکان و همچنین کودکان ناتوان کمک می کند. او به مقام سفیر بازی های المپیک معلولان منصوب شد، سازمان عظیمی که هدفهای بزرگی دارد و من مطمئن هستم که او ماموریتش را به نحو احسن با شور او اشتیاق فراوان به انجام خواهد رساند.

یورونیوز- خانم ویتستاک، وقتی به شوهر آینده تان می اندیشید چه چیزی شما را به زانو در می آورد؟

پرنس آلبرت- من گوش هایم را می بندم تا نشنوم.

شارلین ویتستاک- او یک شخص بی نهایت مهربان، مراقب، دوست داشتنی و شوخ است، می توانم بگویم اگر حتی این راه را با هم نمی آمدیم، هنوز هنم دوستان خوبی باقی می ماندیم و او واقعا یکی از بهترین دوستان من است. او کسی است که من می توانم به او اعتماد کنم و او با صداقت نظر خودش را به من می گوید، صداقت او… دیگر چه چیزی می توانم بگویم، او اینجاست.

یورونیوز – من واقعا برای شما بهترین ها را آرزو می کنم. از شما متشکرم که وقتتان را در اختیار ما گذاشتید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شام عروسی شاهزاده با 70 نوع سبزیجات و 10 نوع ماهی

آلبرت و شارلین به روایت شاهزاده ای دیگر

زنان موناکو