تحریم بازیهای جام ملتهای اروپا در اوکراین؟

تحریم بازیهای جام ملتهای اروپا در اوکراین؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پرسشی از طرف لسیا از پاریس فرانسه: روز بخیر اسم من لسیا است و در پاریس زندگی می کنم آیا بایکوت بازیهای جام ملتهای اروپا در اوکراین از جانب کشور های اروپایی به حل بحران مربوط به یولیا تیموشنکو کمک خواهد کرد؟

پاول کووال، سیاستمدار لهستانی و از نمایندگان پارلمان اروپا وی اکنون رییس کمیسیون همکاری اوکراین و اتحادیه اروپا در پارلمان اروپا است.
وی به این سئوال پاسخ می دهد: فکر می کنم تحریم سیاسی بازیهای جام ملتهای اروپا در اوکراین پیام خیلی بدی برای جامعه اوکراین خواهد داشت. امروز باید راه های دیپلمات را برای حل بحران مربوط به خانم تیموشنکو به کار گرفت. و پس از آن می توان بحث تحریم را پیش کشید. بحث تحریم می تواند حتی بر روی انتخابات مجلس اوکراین که در ماه اکتبر برگزار می شود نیز تاثیر داشته باشد.

و همچنین امکان امضای قرارداد همکاری با اتحادیه اروپا را نیز فراهم می آورد. (قراردادی که امضای آن اولین قدم برای ورود به این اتحادیه به شمار می رود.) مسئولان اوکراینی باید بدانند که بحران بین آنها و انحادیه اروپا بسیار عمیق است و این بحران می تواند در روابط آینده آنها با این اتحادیه تاثیر گذار باشد.

اما هنگامی که ما بحث تحریم و قطع روابط بین بروکسل و کی یف را مطرح می کنیم مشکل اصلی آن است که این موضوع می تواند بر جامعه اوکراین و جوانان آن که رویای زندگی اروپایی را دارند، تاثیر گذار باشد.

شما هم می توانید پرسش های مورد نظر خود را از طریق سایت یورونیوز با ما در میان بگذارید. لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تأمین امنیت مسافران پس از سانحه هوایی جرمن وینگز

قوانین مربوط به کارمندان مأمور در اتحادیه اروپا

انواع دروس آنلاین و تفاوتهای آنها