استفاده اقتصادی از میراث تاریخی و فرهنگی اروپا

استفاده اقتصادی از میراث تاریخی و فرهنگی اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

چگونه می توان طرحهای تاریخی و فرهنگی را به پروژه های اقتصادی فرصت ساز برای شرکتهای کوچک و متوسط تبدیل کرد. اینجا در هلند به این پروژه ها نگاهی می اندازیم.

گردشگری نزدیک به هفده میلیون کار در اروپا می آفریند. برخی از بارزگانان اروپایی بدرستی این مساله را درک کرده اند و به سرمایه گذاری در این زمینه می پردازند. فرصتهای سرمایه گذاری بی بدیلی در این زمینه وجود دارد و بازرگانان از آن بدرستی استفاده می کنند.

به نایمخن هلند آمده ایم، یکی از توریستی ترین نقاط اروپا. تنها بدلیل میراث فرهنگی و تاریخی این شهر، میراث تاریخی در این شهر نزدیک به 40 درصد از سوداوری بخش گردشگری هلند را برآورده می کند.

چگونه یک پروژه فرهنگی یا تاریخی بدل به فرصتی استثنایی می شود.

در منطقه مارکت گاردن هلند بزرگترین عملیات متفقین علیه ارتش نازی المان در سال 1944 میلادی بوقوع پیوسته است. امروز جاده آزادی اروپا از کنار این بازار عبور می کند.

یکی از صاحبان صنایع نزدیک به یازده هزار یورو در این مکان برای جذب توریستها سرمایه گذاری کرده است.

قوت اصلی این پروژه در اعتقاد راسخ نوآوران آن است. گستره این پروژه بواسط غنای تاریخی این منطقه از اروپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

گردشگری در اروپا نزدیک به 17 میلیون شغل ایجاد کرده است. اینجا در هلند صدها شرکت کوچک و متوسط در پروژه راه آزاد اروپایی قرار دارند.

این پروژه در سال 2008 ایجاد شد. پروژه ای که سه هزار کیلومتر از بریتانیا تا برلین گسترده شده است. گردشگری تاریخی سودآوری فوق العاده در این روزها دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اتحادیه اروپا «روز اروپا» را جشن می‌گیرد

کمک بانک سرمایه‌گذاری اروپا به کسب و کارهای کوچک در گرجستان

بانک سرمایه‌گذاری اروپا به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند