مجله هفتگی فوتبال؛ جدال سه تیم قدرتمند لالیگا ادامه دارد

مجله هفتگی فوتبال؛ جدال سه تیم قدرتمند لالیگا ادامه دارد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

برنامه این هفته «کرنر» را با لیگ فوتبال اسپانیا آغاز می کنیم. در این کشور، جدال سه تیم قدرتمند لالیگا همچنان ادامه دارد.

رئال مادرید روز شنبه در خانه توانست با شکست ویا رئال به صدر جدول صعود کند. در این مسابقه کریم بنزما دو گل به ثمر رساند و به رکورد ۱۰۴ گل رونالدوی برزیلی با پیراهن رئال مادرید رسید. بِیل و خِزه دو گل دیگر رئال مادرید را به ثمر رساندند تا این تیم چهار بر دو برنده شود.

دقایقی پس از این بازی، آتلتیکو مادرید گام اشتباه دیگری پس از شکست در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برداشت و آن شکست دو بر صفر در برابر آلمریا بود. با این نتیجه آتلتیکو بدون امتیاز به مادرید بازگشت.

بنابراین، صدرنشینی بلامنازع آتلتیکو مادرید در لالیگا تنها هفت روز دوام آورد. بارسا هم یا پیروزی در برابر سویا هم امتیاز با رئال مادرید شد و در صدر جدول قرار گرفت.

شکست سنگین آرسنال

در لیگ برتر انگلستان، هفته بیست و پنجم با یک شگفتی در آنفیلد آغاز شد و آن شکست سنگین آرسنال در برابر لیورپول بود. لیورپول در این مسابقه لندنی ها را با نتیجه پنج بر یک در هم کوبید.

این نتیجه نشان از بروز بحران در تیم آرسن ونگر دارد. میانگین کسب امتیاز برای آرسنال در برابر پنج تیم برتر جدول، در هر بازی یک امتیاز بوده است و آنها تنها توانستند در برابر لیورپول پیروز شوند.

چلسی هم با پیروزی در برابر نیوکاسل آخر هفته خوبی داشت. در این بازی ایدن هازارد هت تریک کرد. این اولین هت تریک هازارد در چلسی بود.

در جدول رده بندی، چلسی با یک امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در صدر قرار دارد و منچستر سیتی هم با دو امتیاز اختلاف نسبت به چلسی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

تساوی پاری سن ژرمن با موناکو

به فرانسه می رویم، جایی که موناکو بدون در اختیار داشتن کاوانی مصدوم و فالکائو، به تساوی یک بر یک در برابر پاری سن ژرمن رضایت داد. در این بازی، پاستوره تک گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند و تیاگو سیلوا هم بازی را برای موناکو به تساوی کشید.

در جدول لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن صدرنشین است و پنج امتیاز با تیم رانیری اختلاف دارد. لیل هم با پیروزی در برابر سوشو اختلاف خود با دو تیم اول را کمتر کرد.

لبخند ایگوئین و اشکهای بالوتلی

در ایتالیا، ناپل به دور پیروزی برگشت و آ ث میلان را به زانو در آورد. در این بازی ایگوئین دو گل از سه گل ناپل را به ثمر رساند و شمار گلهای فصل خود را به دوازده رساند. بر خلاف خنده های ایگوئین، بالوتلی حال و روز خوشی نداشت و می گریست چرا که در این بازی خوب بازی نکرد و تعویض شد.

در رم، شهرآورد پایتخت بدون گل تمام شد و تیم های آ اس رم و لاتزیو به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

یوونتوس علیرغم توقف در برابر ورونا، همچنان صدرنشین جدول است و ۹ امتیاز از رم بیشتر دارد. ناپل هم با ۴۷ امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد

بوسه دردسرساز رئیس فدراسیون اسپانیا؛ جنی هرموسو: تنها یک «ژست طبیعی محبت‌آمیز» بود

تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برای نخستین بار قهرمان جام جهانی شد