مجله فوتبال؛ شکست رئال مادرید و توقف آرسنال

مجله فوتبال؛ شکست رئال مادرید و توقف آرسنال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

پس از یک هفته وقفه، رقابت های باشگاهی از سر گرفته شد و پایتخت اسپانیا میزبان شهرآورد بین تیم های رئال و آتلتیکو بود. این مسابقه به میزبانی رئال برگزار شد و این بار شاگردان آنچلوتی خوش اقبال نبودند.

در این مسابقه تیاگو دردقیقه ده بازی گل زود هنگامی را وارد دروازه رئال کرد اما در دقیقه ۲۶ این کریستیانو رونالدو بود که بر روی یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشید. بازی تا دقیقه ۷۶ با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه در این زمان، آردا توران گل پیروزی بخش آتلتیکو را به ثمر رساند. این دیدار صحنه برخوردهای زیادی بین بازیکنان دو تیم بود به نحوی که داور یازده کارت زرد به بازیکنان دو طرف نشان داد.

در انگلستان یکی از بهترین مسابقات لیگ برتر بین دو تیم آرسنال و منچستر سیتی برگزار شد. نوار شکست ناپذیری آرسن ونگر در این فصل با کسب سومین تساوی پی در پی ادامه یافت.

در این مسابقه، تیم مهمان در دقیقه ۲۸ توسط سرخیو آگوئرو به گل رسید. پس از آن آرسنال تلاش بسیاری برای جبران این گل کرد تا اینکه در دقیقه ۶۴، جک ویلشر بازی را به تساوی کشید. ده دقیقه بعد هم الکسیس سانچز حساب کار را برای آرسنال دو بر یک کرد اما این نتیجه دوام نداشت و در دقیقه ۸۳ مارتین دمیکلیس گل تساوی بخش منچستر سیتی را به ثمر رساند تا این تیم با هفت امتیاز در رده پنجم جدول جای گیرد.

پیش بینی نتایج مسابقات آینده

حال به پیش بینی نتایج مسابقات هفته آینده می رسیم هرچند که ممکن است در این پیش بینی ها اشتباه کنیم. این هفته به سه مسابقه در لیگ های انگلستان، فرانسه و ایتالیا می پردازیم.

بیشتر خبرنگاران یورونیوز برد دو بر یک چلسی در برابر منچستر سیتی را پیش بینی کرده اند. برای دو مسابقه دیگر هم برد سه بر یک پاری سن ژرمن در برابر لیون و پیروزی یک بر صفر یوونتوس در برابر میلان پیش بینی شده است.

شخصیت های موفق و وناموفق هفته

در دنیای فوتبال برای تعدادی همه چیز خوب است و برای برخی هم شرایط به این صورت پیش نمی رود.

در این هفته، دیه گو کاستا که در این فصل به تیم چلسی انگلستان پیوسته است، عملکرد بسیار خوبی در برابر سوانسی سیتی داشت. مهاجم اسپانیایی در این دیدار سه گل به ثمر رساند و سهم عمده ای در پیروزی چهار بر دوی تیمش در برابر سوانسی داشت. همچنین پیروزی چلسی که به لطف گلزنی های دیه گو کاستا به دست آمد، این تیم را در صدر جدول لیگ برتر قرار داد.

نیمار هم یکی دیگر از شخصیت های موفق این هفته دنیای فوتبال بود. بازیکن برزیلی تیم بارسلونا در بازی این تیم در برابر آتلتیکو بیلبائو دو گل به ثمر رساند تا بارسلونا سومین هفته لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و صدر جدول را در اختیار گیرد. گل های نیمار در شرایطی به ثمر رسید که بارسا در ورزشگاه خانگی خود تا دقیقه ۷۹ نتوانسته بود دروازه بیلبائو را باز کند.

برخلاف این دو شخصیت موفق، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید هفته ناموفقی را پشت سر گذاشت. رئال این هفته مغلوب آتلتیکو مادرید شد تا شمار شکست های رئال در فصل جاری به دو برسد. این تیم در عرض سه هفته تها یک تساوی به دست آورده و هم اکنون با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول لالیگاست. این نتایج زنگ خطر را برای کارلو آنچلوتی به صدا در آورده است.

تقویم تاریخ

در این بخش به ۳۸ سال قبل یعنی پانزدهم سپتامبر سال ۱۹۷۶ باز می گردیم. در این تاریخ رویدادی غیر متعارف در جام یوفا رخ داد.

در پانزده سپتامبر سال ۱۹۷۶، تیم دربی کاونتی انگلستان به یک پیروزی دست یافت که بزرگترین پیروزی تاریخ این باشگاه محسوب می شود. در این مسابقه که در چارچوب جام یوفا برگزار می شد، دربی کاونتی با نتیجه دوازده بر صفر تیم فین هارپس ایرلند را در هم کوبید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟