نتایج سومین روز جایزه بزرگ چینگ دائوی

نتایج سومین روز جایزه بزرگ چینگ دائوی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

نوئل فان ته اند، جودوکار هلندی، در سومین روز جایزه بزرگ چینگ دائوی چین، با غلبه بر آلون ساسون اسرائیلی خوش درخشید و مدال طلای وزن منهای ۹۰ کیلوگرم را به گردن آویخت. این جودوکار به لطف یک خطای پنالتی حریف، پیروز این نبرد شانه به شانه شد.

در وزن منهای یکصد کیلوگرم مردان، مارل فری جودوکار آلمانی و مرد شماره پنج جهان به مصاف مارتین گاسک رفت و موفق شد به دلیل کم کاری حریف سوئیسی برای نخستین بار در جایزه بزرگ چین قهرمان شود.

در وزن بعلاوه یکصد کیلوگرم مردان، دورن بایار از مغولستان با قدرت و مهارت همیشگیش توانست هاراساوای ژاپنی را نقش تاتامی کند و بار دیگر ثابت کند که عنوان قهرمانی جوانان جهان به راستی شایسته او بوده است.

مدال طلای وزن منهای ۷۸ کیلوگرم زنان را سول از کره شمالی به گردن آویخت. سول توانست اتینوس دارنده مدال برنز جایزه بزرگ باکو را به راحتی شکست دهد و عنوان قهرمانی دیگر برای کشورش به ارمغان آورد.

در وزن بعلاوه ۷۸ کیلوگرم نبردی صد در صد چینی درگرفت که با درخشش سونگ یو به پایان رسید. یو توانست حرف گمنامش رویی وانگ را در طول نبرد تحت فشار قرار دهد و سرانجام با یک خطاب فنی وی را مجبور به قبول شکست کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کوراش: تبدیل کُشتی مردمی و باستانی به یک رشته ورزشی مدرن

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با برتری تیمی روسیه به پایان رسید

جودو؛ لوسی رنشال در گرند اسلم ابوظبی برای بریتانیا مدال طلا گرفت