هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا؛ از هت تریک مسی تا هت تریک سرخیو آگوئرو

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا؛ از هت تریک مسی تا هت تریک سرخیو آگوئرو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا و در *گروه F*،
بارسا با هت تریک لیونل مسی و تک گل سوارز، آپوئل قبرس را ۴ بر صفر در هم کوبید. هر دو تیم به دلیل دو کارت قرمز داور، در دقایق پایانی با ده بازیکن در میدان حضور داشتند.

در این گروه، پاری سن ژرمن هم با دو گل کاوانی و تک گل زلاتان ابراهیموویچ، آژاکس را سه بر یک شکست داد و جای خود را در صدر جدول تحکیم کرد. بارسا با یک امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارد.

در *گروه E*، منچستر سیتی در خانه، با هت تریک سرخیو آگوئرو، بایرن ده نفره را با نتیجه ۲ بر ۳ شکست داد. باوارایایی ها از دقیقه ۲۱ و با اخراج مهدی بن عطیه، ده نفره بازی می کردند.

در این گروه بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز از ۵ بازی پیشتاز است، آ اس رم و زسکا موسکو و منچستر سیتی، هر سه با پنج امتیاز در مکان های دوم تا چهارم قرار دارند.

در *گروه G*، چلسی با پنج گل شالکه ۰۴ را در هم کوبید. در این دیدار، جان تری، ویلیان، دیدیه دروگبا و رامیرس برای چلسی گلزنی کردند و کریچوف هم با بازکردن دروازه خود، جشنواره گل زردپوشان را تکمیل کرد.

در این گروه اسپورتینگ لیسبون با حساب ۳ بر یک ماریبور اسلوونی را از پیش رو برداشت و با کسب ۳ امتیاز، پس از چلسی در مکان دوم جدول جای گرفت.

در *گروه H*، اتلتیکو بیلبائو، میزبان خود، شاختار دونتسک اوکراین را با تک گل میکل سن خوزه از پیش رو برداشت و اف سی پورتوی صدرنشین هم باته بیروسوف بیلوروسی را با ۳ گل در هم شکست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟