واکنش باشگاه رئال مادرید به اظهارات میشل پلاتینی

واکنش باشگاه رئال مادرید به اظهارات میشل پلاتینی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

اسامی سه نامزد کسب توپ طلای سال 2014 که به بهترین بازیکن جهان در این سال اعطا می شود، روز دوشنبه اعلام خواهد شد. این در حالی است که به باور بسیاری از کارشناسان، کریستیانو رونالدو یکی از این سه نامزد خواهد بود اما در آستانه اعلام نام این سه نامزد، بحث دیگری در دنیای فوتبال شکل گرفته است و آن واکنش به صحبت های اخیر میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپاست.

آقای پلاتینی چند روز پیش در اظهاراتی اعلام کرده بود که نه لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو نباید برنده توپ طلا شوند و حال در اظهاراتی جدید اعلام کرده است که توپ طلای سال 2014 باید به یک بازیکن آلمانی اهدا شود چرا که تیم ملی این کشور قهرمان جام جهانی شده است.

در پی این اظهارات، باشگاه رئال مادرید طی بیانیه ای از اظهارات آقای پلاتینی ابراز شگفتی کرده و از وی خواسته است که به عنوان رئیس یوفا بی طرفی کامل را رعایت کرده و در این مورد ابراز نظر نکند.

به نظر می رسد که بیانیه باشگاه رئال مادرید به نوعی در حمایت از کریستیانو رونالدو، مهاجم این باشگاه صادر شده است که فصل بسیار خوبی را با این تیم پشت سر گذاشته است.

دیگر بازیکنی که از بخت بسیار زیادی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان برخوردار است، لیونل مسی، مهاجم تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا است که رکورد گلزنی در رقابت های لالیگا را شکسته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرانتس بکن بائر، قیصر فوتبال آلمان در ۷۸ سالگی درگذشت

همه‌چیز درباره یورو ۲۰۲۴؛ کدام تیم‌ها بلیط آلمان را در جیب دارند؟

نخستین تجربه خارجی ماشین گلزنی تاتنهام؛ هری کین به بایرن مونیخ پیوست