تاثیر برقراری روابط کوبا و آمریکا بر صنعت سیگار برگ کوبا

تاثیر برقراری روابط کوبا و آمریکا بر صنعت سیگار برگ کوبا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نه تنها تولید کنندگان، بلکه کارکنان و کارگران صنعت این سیگار در کوبا نیز آزاد شدن تجارت سیگار برگ را رونقی در زندگی خود می دانند و هواداران این سیگار در آمریکا نیز از آزاد شدن بازار این سیگار راضی به

آگهی

پیش بینی می شود برقراری روابط آمریکا و کوبا تاثیر چشمگیری بر صنعت تولید سیگار برگ در کوبا و نیز طرفداران این سیگار در ایالات متحده و کشورهای آمریکای لاتین داشته باشد.

یک تولید کننده سیگار برگ می گوید: “برقراری روابط با آمریکا به اقتصاد مردم کوبا کمک خواهد کرد، زیرا این آن چیزی است که همه ما در انتظارش بوده ایم. یعنی اینکه آنها سرانجام ذهن های خود را باز می کنند و به این نکته توجه خواهند کرد که همه ما قلب هایمان را برای مردم آمریکا و آمریکای لاتین و سراسر جهان گشوده ایم.”

نه تنها تولید کنندگان، بلکه کارکنان و کارگران صنعت این سیگار در کوبا نیز آزاد شدن تجارت سیگار برگ را رونقی در زندگی خود می دانند و هواداران این سیگار در آمریکا نیز از آزاد شدن بازار این سیگار راضی به نظر می رسند.

یک طرفدار سیگار برگ کوبا در نیویورک، درباره آزاد شدن تجارت این سیگار در آمریکا می گوید: “بسیاری از مردم آزاد شدن آن را کاملا ترجیح می دهند. ممکن است به دلیل اینکه طی سال های گذشته این سیگار برگ غیر قانونی بوده جنبه مواد مخدر پیدا کرده، اما سرانجام مانند همه سیگار های برگ دیگر خواهد شد.”

سیگار برگ کوبا در حال حاضر در آمریکا به خاطر بازار سیاه آن به نسبت بقیه انواع سیگار برگ بسیار گران است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کوبایی‌ها چگونه برای جنگ در اوکراین به استخدام روسیه درمی‌آیند؟

استخدام نیرو برای جنگ علیه اوکراین؛ کوبا از کشف یک شبکه قاچاق انسان به روسیه خبر داد

روسیه پس از دو سال بار دیگر با «بمب‌های هوایی» به خارکیف حمله کرد