امید یونانی ها به لاتاری برای بهبودی شرایط زندگی

امید یونانی ها به لاتاری برای بهبودی شرایط زندگی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مردم یونان سال جدید میلادی را با امید بهبودی در وضعیت اقتصادی این کشور آغاز کردند و بسیاری از آنها با خرید بلیط های بخت آزمایی سعی کردند شانس شان را

آگهی

مردم یونان سال جدید میلادی را با امید بهبودی در وضعیت اقتصادی این کشور آغاز کردند و بسیاری از آنها با خرید بلیط های بخت آزمایی سعی کردند شانس شان را برای داشتن آینده ای بهتر افزایش دهند.

بازار خرید بلیط های لاتاری در روزهای پایانی سال در این کشور بسیار داغ بود چراکه هرساله در آخرین روز سال، قرعه کشی بزرگی با جایزه ای حداکثر به ارزش شش میلیون یورو برگزار می شود.

یکی از خریداران بلیط های بخت آزمایی می گوید: «ما در این قرعه کشی ها شرکت می کنیم زیرا متاسفانه این یکی از آخرین امیدهایی است که داریم. من همیشه معتقد به کار و تلاش بودم و نه شانس؛ اما متاسفانه اکنون به شانس روی آورده ام.»

امسال، میزان شرکت یونانی ها در این بخت آزمایی بزرگ قابل توجه بود و سرانجام یک نفر توانست برنده این آزمون شانس شده و ۴ میلیون یورو را بدست آورد؛ البته هنوز مشخص نیست این برنده خوش شانس چه کسی است.

یک فروشنده بلیط بخت آزمایی می گوید: «مردم با امید به برنده شدن به اینجا می آیند زیرا این بلیط بخت آزمایی یک بار در سال فروخته می شود و آنها روی شانسشان حساب می کنند و می خرند. مردم برای فرار از بحران، بیش از گذشته در لاتاری شرکت می کنند.»

امسال، در کنار این برنده خوش شانس، افراد دیگری نیز توانستند جوایزی به ارزش پانصد هزار یورو را برنده شوند.

با وجود بحران مالی و اجرای برنامه ریاضت اقتصادی، آتن نیز مانند بسیاری از پایتختهای جهان با جشن و موسیقی و آتش بازی به استقبال سال جدید میلادی رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از یونان؛ سیل پس از آتش‌سوزی‌های گسترده دستکم ۳ قربانی گرفت

شعله‌های آتش‌سوزی‌های جنگلی یونان به منازل مسکونی نزدیک آتن رسید

پرچم اسرائیل به نشانه همبستگی در شهرهای مختلف اروپایی برافراشته شد