زمزمه های پیوستن استیون جرارد به لس آنجلس گلکسی

زمزمه های پیوستن استیون جرارد به لس آنجلس گلکسی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

روز جمعه، بلافاصله پس از آنکه خبر جدایی استیون جرارد از لیورپول و رفتنش به لیگ آمریکا دنیای فوتبال را درنوردید، گمانه زنی ها در مورد تیم آینده این

آگهی

روز جمعه، بلافاصله پس از آنکه خبر جدایی استیون جرارد از لیورپول و رفتنش به لیگ آمریکا دنیای فوتبال را درنوردید، گمانه زنی ها در مورد تیم آینده این بازیکن ۳۴ ساله هم آغاز شد.

شایعاتی که روز به روز جدی تر شدند تا جایی که اکنون ای اس پی ان (ESPN) از قرارداد هجده ماهه جرارد با تیم لس آنجلس گلکسی خبر داده است. به گزارش سایت ای اس پی ان و به نقل از منبعی که نخواسته نامش فاش شود، ارزش این قرار داد شش میلیون دلار در سال تخمین زده شده است.

استیون جرارد از هشت سالگی عضو باشگاه لیورپول بوده و تا کنون ۶۹۵ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و ۱۸۰ گل به ثمر رسانده است. شاید بتوان از دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵، به عنوان یکی از نقاط عطف زندگی ورزشی جرارد نام برد. او در این دیدار در شرایطی که لیورپول نتیجه را ۳-۰ واگذار کرده بود، با گل دقیقه ۵۴ خود امید را به این تیم برگرداند. هم تیمی های جرارد پس از گل روحیه بخش کاپیتان، در طوفانی شش دقیقه ای نتیجه را مساوی کرده و نهایتا در ضربات پنالتی قهرمان اروپا شدند.

جرارد نسبت به بازگشت به ورزشگاه آنفیلد لیورپول در آینده ابراز تمایل کرده است. البته این بار در سمت مربی.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ستاره نامدار منچستر یونایتد به لس‌آنجلس گلکسی پیوست

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا