مارک رانسون با «فانک بالای شهر» به صدر جدول ترانه ها صعود کرد

مارک رانسون با «فانک بالای شهر» به صدر جدول ترانه ها صعود کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ترانه ای از مارک رانسون، بالاخره نظرها را به خود جلب کرده است. تک ترانه «فانک بالای شهر» (Uptown Funk) ساخته این تهیه کننده و گیتاریست ۳۹ ساله

آگهی

ترانه ای از مارک رانسون، بالاخره نظرها را به خود جلب کرده است. تک ترانه «فانک بالای شهر» (Uptown Funk) ساخته این تهیه کننده و گیتاریست ۳۹ ساله بریتانیایی، درصدر جدول ترانه های پرفروش در بریتانیا قرار گرفته، در کانادا دوم است و در ایالات متحده هم در بین ۱۰۰ ترانه بیلبورد، جایگاه سوم را کسب کرده است.

پیش از این، آهنگهای رانسون که بعنوان تهیه کننده با هنرمندان مشهوری چون ایمی واینهاوس، لیلی آلن و کریستینا آگیلرا و آدل همکاری کرده بود، با استقبال روبرو نشده بود.

رانسون در آهنگ «فانک بالای شهر» با برونو مارس کار کرده است. وی می گوید: «هیچگاه آهنگهایی که نوشته بودم، اینقدر موفق نبودند. می دانم که برونو در موفقیت این آهنگهای جدید نقش بزرگی داشته است. حتی اگر این ترانه ها خوب هم نباشند، وقتی اسم برونو مارس رویشان باشد، حتما توجه را جلب می کند.»

رانسون قرار است آلبوم جدیدی به نام «نمایش ویژه بالای شهر» (Uptown Special) روانه بازار کند. و ترانه «فانک بالای شهر» هم در این آلبوم گنجانده خواهد شد. وی برای نوشتن شعر ترانه های این آلبوم جدید با مایکل شیبان، داستان نویس همکاری کرده است. در آغاز این همکاری ساده نبوده است. اما خود وی می گوید که بعد از اینکه جف باسکر، تهیه کننده دیگر این آلبوم، وارد معرکه شده است، کیفیت کار تغییر کرده و بهتر شده است.

ترانه پرفروش «فانک بالای شهر» هم اکنون به بازار عرضه شده است. آلبوم رانسون هم در ۲۵ ژانویه سال جاری در بریتانیا و در۱۳ ژانویه در ایالات متحده آمریکا روانه بازار خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟