اجرای موزیکال «زنی در آستانه جنون» اثر آلمودوار

اجرای موزیکال «زنی در آستانه جنون» اثر آلمودوار
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بیست و هفت سال پس از اکران فیلم سینمایی «زنی در آستانه جنون»، یک تئاتر کمدی موزیکال با اقتباس از این اثر پدرو آلمودوار، کارگردان اسپانیایی، در لندن

آگهی

بیست و هفت سال پس از اکران فیلم سینمایی «زنی در آستانه جنون»، یک تئاتر کمدی موزیکال با اقتباس از این اثر پدرو آلمودوار، کارگردان اسپانیایی، در لندن به روی صحنه رفت.

آلمودوار در مراسم نخستین اجرای این نمایش گفت: «واقعا بدیع است، یک فیلم اسپانیایی به یک نمایش موزیکال انگلیسی بدل شده. یک رخداد تاریخی است. واقعا به این فیلم افتخار می کنم.»

گروه موسوم به «سفیران تئاتر» این نمایش را در سالن تئاتر پلی هاوس لندن به روی صحنه برده است.

«زنی در آستانه جنون» روایتگر زندگی پِپا و ایوان، زوج صداپیشه اسپانیایی است که روابط عاشقانه بین آن دو، پس از مدتی به دلیل خیانتِ ایوان بر هم ریزد. پپا، شروع به تحقیق درباره زندگیِ مرد معشوقش می کند و متوجه می شود که او از مدتها پیش با یک زن دیگر در ارتباط بوده است.

بارتلت شر، کارگردان تئاتر زنی در آستانه جنون می گوید: «کلید هر نمایش موزیکالی این است که به دنبال دلیل آواز خواندن ها باشید. جایی که دیگر گفتگو به کار نمی آید و باید آواز خواند. در کار پدرو آلمودوار، حس عجیب و یک جور دیوانگی وجود دارد. جنبه یگانه آن هم این است که حس می کردیم این فیلمنامه برای آواز خواندن بسیار مناسب است.»

تمسین گریگ، هنرپیشه این اثر می گوید: «تولید این کار به اندازه داستانش رضایتبخش و زیبا است. داستانی سرشار از سرخوردگی که در پی یافتن امید و شادی به عنوان یک پشتیبان است. به هر حال شب فوق العاده ای بود.»

کمدی موزیکال « زنی در آستانه جنون» تا نهم مای مه سال ۲۰۱۵، در خانه نمایش پلی هاوس لندن به روی صحنه می رود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اهدای شیر طلای جشنواره ونیز به پدرو آلمودوار

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل