هوای نامساعد مانع از عملیات جستجوی هواپیمای ایرآسیا می شود

هوای نامساعد مانع از عملیات جستجوی هواپیمای ایرآسیا می شود
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقامهای رسمی اندونزی اعلام کردند که شرایط نامساعد جوی مانع از ادامه عملیات بازیابی لاشه هواپیمای ایرآسیا از اعماق آبهای دریای جاوه است. مسئول اجرای

آگهی

مقامهای رسمی اندونزی اعلام کردند که شرایط نامساعد جوی مانع از ادامه عملیات بازیابی لاشه هواپیمای ایرآسیا از اعماق آبهای دریای جاوه است.

مسئول اجرای این عملیات همچنین تصریح کرد که جسد دو تن دیگر از سرنشینان این هواپیما نیز از اعماق آب به بیرون آورده شده است. تاکنون از میان 162 سرنشین کشته شده این هواپیما، اجساد 53 تن از آنها پیدا شده است.

سوریادی بمبنگ سوپریادی، مسئول عملیات آژانس ملی امداد و نجات اندونزی در این باره گفت:«مهمترین مشکل ما در حال حاضر غواصی در این منطقه است. در صورتی که غواصان ما بتوانند در به این منطقه دسترسی پیدا کنند، بررسی بدنه هواپیما نیز صورت خواهد گرفت و به این ترتیب می توانیم راه حلی برای بیرون آوردن بدنه هواپیما پیدا کنیم.»

پرواز شماره 8501 شرکت ایرآسیای مالزی روز 28 دسامبر در حالی که از سورابایا در اندونزی به سنگاپور در حرکت بود، از صفحه رادار ناپدید شد.

مقامهای اندونزی، امکان هرگونه عملیات تروریستی را رد کرده اند و معتقدند که احتمالا وضعیت بد جوی عامل سقوط این هواپیما بوده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آیا با داروهای کاهش وزن، افکار خودکشی به سر می‌زند؛ آژانس دارویی اروپا نتیجه تحقیقات را منتشر کرد

چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟

قدرت درک زبان؛ ️سگ‌ها از کلمات ما چه می‌فهمند؟