اکران فیلم «مردخای» با بازی جانی دپ

اکران فیلم «مردخای» با بازی جانی دپ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در فیلم «مردخای» جانی دپ نقش یک اشراف زاده بریتانیایی جذاب و ضدقهرمان را بازی می کند. این فیلم که براساس سه گانه «مردخای» نوشته بونفیگلیولی نویسنده

آگهی

در فیلم «مردخای» جانی دپ نقش یک اشراف زاده بریتانیایی جذاب و ضدقهرمان را بازی می کند.

این فیلم که براساس سه گانه «مردخای» نوشته بونفیگلیولی نویسنده بریتانیایی ساخته شده است، داستان چارلی مردخای را روایت میکند که یک تاجر آثار هنری است که به سرتاسر جهان سفر می کند تا یک تابلوی گمشده «گویا» را بیابد که گفته می شود حاوی رمز یک حساب بانکی شامل طلاهای نازی است.

مراسم اکران اولیه این فیلم در برلین و سپس در لندن برگزار شد، شهری که جانی دپ ۵۱ ساله که پیش از این با بازیگر و خواننده فرانسوی ونسا پارادی ازدواج کرده بود، با نامزد ۲۸ ساله اش «آمبر هرد» روی فرش قرمز رفت.

جانی دپ می گوید: «وقتی کتاب را حدود ده سال پیش خواندم این شخصیت به شکل عجیبی خاص و غیر اخلاقی بود. در امور مالی هم فرد زرنگی است.»

کارگردان این کمدی اکشن دیوید کوئپ است که به عنوان نویسنده بر روی فیلمهای پرفروش هالیوود همچون ژوراسیک پارک، ماموریت ناممکن و مرد عنکبوتی کار کرده است.

دیوید کوئپ کارگردان فیلم می گوید: «فکر نمی کنم که شما چندان جانی را کارگردانی کنید وقتی می بینید که او در شخصیت مجنونی که از تیمارستان فرار کرده ناگهان ظهور می کند.»

این سومین همکاری جانی دپ با پل بتان، بازیگر بریتانیایی است که در این فیلم، نقش پیشخدمت اشراف زاده را بازی می کند.

او می گوید: «هیچوقت تا این حد سر صحنه تفریح نکرده بودم و معمولا وقتی فیلم تمام میشود شما خوشحالید که به خانه می روید ولی در این مورد من واقعا ناراحت بودم.»

اکران فیلم «مردخای» با بازی جانی دپ، ایوان مگ گرگور و گوینت پالترو در سرتاسر جهان آغاز شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد