مایکروسافت از ویندوز۱۰ رونمایی کرد

مایکروسافت از ویندوز۱۰ رونمایی کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مایکروسافت از ویندوز ۱۰، سیستم عامل جدید خود رونمایی کرد. این پرفروشترین سیستم عامل در جهان بعد از ناامیدی کاربران از ویندوز ۸ و بدون ارائه ویندوز ۹،

آگهی

مایکروسافت از ویندوز ۱۰، سیستم عامل جدید خود رونمایی کرد. این پرفروشترین سیستم عامل در جهان بعد از ناامیدی کاربران از ویندوز ۸ و بدون ارائه ویندوز ۹، تلاش دارد نشان دهد که سیستم عامل جدید فاصله زیادی با ویندوز ۸ دارد. این سیستم عامل جدید قابلیت های گوناگونی از جمله نصب شدن بر روی گوشی های هوشمند، تبلیت و رایانه را داراست.

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت می گوید: «کاربران ویندوز ۱۰ در فضای انفورمایتک شخصی تری زندگی می کنند که زیر سلطه موبایل ها و ابرهای الکترونیک است. ما تجربه های تازه ای برای اجرای بازی ها و همچنین امکان اجرای این سیستم عامل جدید را بر روی همه دستگاهها ایجاد کرده ایم که می توان در خانه و محل کار از آن استفاده کرد.»

در این فرمت از ویندوز، محصولات جدید مایکروسافت مانند اسپارتان که جانشین اینترنت اکسپلورر شده و کورتانا که در پی رقابت با سیری اپل است و همچنین هولولنز ارتقا داده شده اند. نصب ویندوز ۱۰ برای کاربران کنونی ویندوز های ۷ و ۸ مجانی خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت و دوست قدیمی بیل گیتس درگذشت

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد

مدیر اف بی آی: هکرهای چینی منتظر فرصت هستند تا به آمریکا حمله‌ای ویرانگر بکنند