انیمیشن «جادوی عجیب»؛ شیفتگی یا عشق واقعی؟

انیمیشن «جادوی عجیب»؛ شیفتگی یا عشق واقعی؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جورج لوکاس با فیلم انیمیشن جدیدش به نام «جادوی عجیب» خواسته است فیلمی برای مخاطبانی تا حدودی متفاوت بسازد. این اولین بار است که لوکاس فیلمی از تصاویر

آگهی

جورج لوکاس با فیلم انیمیشن جدیدش به نام «جادوی عجیب» خواسته است فیلمی برای مخاطبانی تا حدودی متفاوت بسازد.

این اولین بار است که لوکاس فیلمی از تصاویر ساخت کامپیوتر(CGI) ساخته است. این فیلم داستان یک عشق را در جنگلی که به نور و تاریکی تقسیم شده است، روایت می کند. شخصیتهای متفاوت همچون جنها و شیاطین بر سر اکسیر عشق با هم درگیر می شوند. شخصیت محوری داستان، ماریان با اراده ای قوی است. صدای ماریان در فیلم از ریچل وود است.

جورج لوکاس در مورد آنچه الهامبخش او برای نوشتن این فیلم شد می گوید: «همانطور که جنگ ستارگان برای پسران۱۲ ساله ساخته شده بود، من تصمیم گرفتم فیلمی هم برای دختران ۱۲ ساله بنویسم.»

وی می گوید: «فیلم، در نهایت در مورد تفاوت بین شیفتگی و عشق واقعی است، همانطور که شما نمی توانید کتابی را بر اساس جلدش قضاوت کنید. اینها داستانهایی است که مثل جنگ ستارگان بارها روایت شده است اما در عین حال اینها چیزهایی هستند که بچه ها باید بدانند تا خود را از شکستهای عشقی مصون بدارند.»

در حالی که این فیلم اولین تجربه انیمیشن لوکاس است اما او می گوید که با این فناوری غریبه نبوده است. به همین دلیل نیز او موفق شده است که فیلمی با سبکی متفاوت بسازد.

لوکاس می گوید: «می خواستم فیلمی بسازم که واقعگرایانه تر از آنچه باشد که دیگران می سازند. ما تحقیق و پیشرفت زیادی کردیم. در سالیان ابتدایی اساسا کاری که ما می کردیم کار کردن روی بازی بود چرا که این فیلم به فناوری مربوط می شد و ما وقت زیادی را صرف واقعگرایانه کردن فیلم صرف کردیم. پیش بردن انیمیشن به یک مرحله جدید بخشی از ایده اولیه این کار بود.»

فیلم «جادوی عجیب» از روز جمعه در سینماهای امریکا اکران می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لذت زندگی در خانه شرک

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید