برگزاری جشنواره فیم مستقل ساندنس در آمریکا

برگزاری جشنواره فیم مستقل ساندنس در آمریکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جشنواره فیلم ساندنس در پارک سیتی ایالات متحده آمریکا، جایی برای ملاقات ستاره های سینماست که بیشتر در تولید فیلم های مستقل شرکت دارند. کورتنی لاو،

آگهی

جشنواره فیلم ساندنس در پارک سیتی ایالات متحده آمریکا، جایی برای ملاقات ستاره های سینماست که بیشتر در تولید فیلم های مستقل شرکت دارند. کورتنی لاو، بیوه کرت کوبین بهمراه دخترشان برای نمایش یک فیلم مستند جدید درباره موسیقدانی که در سال ۱۹۹۴ خودکشی کرد ، به این جشنواره آمده اند.

جیمز فرانکو بهمراه برد پیت در ساندنس حضور دارند، او آخرین فیلمش را با عنوان «یک داستان واقعی» به کارگردانی روپرت گلد، تهیه کرده است. او می گوید: «بیشتر از من، او(برد پیت) و شرکتش این فیلم را تهیه کردند. او از مرحله فیلمنامه و مراحل پس از تولید کار را می دید و این روش واقعا مفید بود. اما دیشب واقعا اولین بار بود که من او را می دیدم.»

جیمز فرانکو نقش کریستیان لونگو را در این فیلم بازی می کند که همسر و فرزندانش را به قتل رسانده است. فیلم بر اساس داستان واقعی روابط میان مایکل فینکل روزنامه نگار و کریستیان لونگو ساخته شده است. لونگو سالها در لیست قاتلان تحت تعقیب اف بی آی در خارج از آمریکا بود که با پوشش نام مایکل فینکل زندگی می کرد. لونگو در سال ۲۰۰۳ به مرگ محکوم شد.

فیلم «پارتیزان» آخرین فیلم این جشنواره با بازی ونسان کاسل بازیگر فرانسوی نمایش داده شد. آریل کلیمان کارگردان فیلم بهمراه دوست دخترش فیلمنامه این فیلم را نوشته اند. داستان این فیلم از مقاله ای درباره کودکان قاتل در کلمبیا الهام گرفته شده که در یک محیط شهری فاسد که نامش ذکر نمی شود، ساخته شده است. دراین فیم گریگوری با بازی ونسان کاسل که با چند زن و فرزندانشان زندگی می کند، کودکان را برای ماموریتهای ترور و قتل آموزش می دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد