انتشار اولین آلبوم ستاره نوظهور پاپ «مگان ترینور»

انتشار اولین آلبوم ستاره نوظهور پاپ «مگان ترینور»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کمتر از یک سال پیش «مگان ترینور» پدیده پاپ آمریکایی، برای بستن قرارداد ضبط صدا امتحان می داد و حالا این خواننده ۲۱ساله جدولهای ترانه ها و آلبومها را

آگهی

کمتر از یک سال پیش «مگان ترینور» پدیده پاپ آمریکایی، برای بستن قرارداد ضبط صدا امتحان می داد و حالا این خواننده ۲۱ساله جدولهای ترانه ها و آلبومها را در سراسر جهان تسخیر کرده است.

آلبوم اول ترینور به نام «عنوان» (title) به تازگی منتشر شده است.

مگان ترینور می گوید: «آلبوم “عنوان” آلبومی متفاوت و مفرح و با قابلیت ارتباط گیری است. موضوعاتی در آن هست که هنرمندان زیادی آنها را مطرح نمی کنند ولی من در مورد آنها صحبت کرده ام. ترانه ای به نام “قدم سرافکنده” در آن هست که به خوبی این موضوع را توضیح می دهد. ژانرها و احساسات متفاوتی در این آلبوم وجود دارند که سرگرم کننده هستند.»

ترینور توجه عمومی را با تک ترانه اولش به نام «All About That Bass» به خود جلب کرد که حال و هوای ترانه های پاپ دهه ۱۹۶۰ میلادی را داشت و در مورد انواع بدن زنانه در تابستان ۲۰۱۴ بود. ترانه ای که در ۵۸ کشور به بالای جدول رفت.

با این ترانه بسیاری احتمال می دادند که ترینور تنها پدیده ای زودگذر با تنها یک ترانه باشد. اما ترینور می گوید: «من یک پدیده تک ترانه ای نبودم و آمدم که باقی بمانم و نتایجش هم مشخص شده اند. من دو ترانه که به بالای جدول رسیدند داشتم و مطمئن هستم که مردم از این آلبوم لذت خواهند برد.»

ترینور ترانه نویس موفقی هم هست که برای هنرمندانی همچون گروه دختران «هارمونی پنجم» و نیز گروه کانتری «حقه باز فلت» ترانه نوشته است. او اخیرا از ترانه نویسی به همراه «هری استایلز» از گروه «یک جهت» خبر داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟