انیمیشن «شاون گوسفند» فیلم سینمایی شد

انیمیشن «شاون گوسفند» فیلم سینمایی شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آخرین فیلم انیمیشن استودیو آردمن به نام «شاون گوسفند» (Shaun The Sheep) داستان شاون و گله اش به همراه سگ گله «بیتزر» را روایت می کند که در جستجو برای

آگهی

آخرین فیلم انیمیشن استودیو آردمن به نام «شاون گوسفند» (Shaun The Sheep) داستان شاون و گله اش به همراه سگ گله «بیتزر» را روایت می کند که در جستجو برای چوپانشان به شهری بزرگ می روند.

«شاون گوسفند» براساس یک سریال تلویزیونی محبوب است. استودیو انیمیشن آردمن که در بریستول بریتانیا مستقر است با شیوه هایی از انیمیشن موسوم به «استاپ موشن» یا «حرکت متوقف» شناخته می شود.

اکران اولیه این فیلم در لندن با حضور «اد شیران» نوازنده، و دوگانه انگلیسی سبک هیپ هاپ «رایزل کیکس» که آهنگ اصلی فیلم را می خوانند برگزار شد.

جوردن استیفنز خواننده گروه «رایزل کیکس» می گوید: «خلاصه بگویم، من طرفدار جدی انیمیشن آردمن هستم. من با نگاه کردن «والاس و گرومیت» بزرگ شدم و «اصلاح از نزدیک» انیمیشن محبوبم است.»

ریچارد استارزاک کارگردان و نویسنده این فیلم هم می گوید: «این فیلمی است در مورد دانستن قدر چیزی که هنوز دارید و یا افرادی که از دست داده اید. بله، یاد گرفتن اینکه قدر آنچه را که دارید، بدانید.»

مارک بورتن دیگر نویسنده و کارگردان فیلم هم می گوید: «در این میان شوخی و خنده هم زیاد هست.»

نیک پارک که تهیه کننده اجرایی این فیلم است تاکنون چندین جایزه اسکار را برای فیلمهایش دریافت کرده است.

«شاون گوسفند» همچون دیگر تولیدات آردمن دارای اشارات سرگرم کننده ای به سایر فیلمها است. نیک پارک در مورد این اشارات می گوید: «ما از ابتدا اشاراتی به سایر فیلمها را در کارهایمان می گذاشتیم. شیوه ی ساخت این فیلم نیز دارای خصوصیات آردمن است. نه تنها اشارات امروزی به چیزهای واضح وجود دارند بلکه اغلب اشاراتی هم هست که فقط دوستداران سینما متوجه آن می شوند. امری که آن را کمی رمزآمیزتر می کند و وقتی متوجه شان می شوید مثل پاداش می ماند.»

«شاون گوسفند» از استودیو آردمن اینک در سراسر جهان اکران شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لذت زندگی در خانه شرک

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید