یک سوپرباول دیگر برای «وطنپرستانِ» نیوانگلند

یک سوپرباول دیگر برای «وطنپرستانِ» نیوانگلند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نیوانگلند پتریوتز با غلبه بر سیاتل سی هاوکز، فاتح سوپرباول سال ۲۰۱۵ در ورزشگاه دانشگاه فونیکس آریزونا شد. نیوانگلد پتریوتز در پانزده سال گذشته، پنج

آگهی

نیوانگلند پتریوتز با غلبه بر سیاتل سی هاوکز، فاتح سوپرباول سال ۲۰۱۵ در ورزشگاه دانشگاه فونیکس آریزونا شد.

نیوانگلد پتریوتز در پانزده سال گذشته، پنج بار به سوپرباول راه یافته بود، اما در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱، در لحظات پایانی، نتیجه را به رقبا واگذار کرده بود.

یکی از هواداران نیوانگلند درباره بازی تیمش گفت :«دیدار فوق العاده ای بود، این که آخرش به اینجا برسیم باورکردنی نبود. شکر خدا، دفاع پتریوتز این بار دیگر خراب نکرد. نمی توانستید به آن ضربه بزنید، بهتر از این نمی شد کار کرد. طرفداران از همه جا با هواپیما به اینجا آمده بودند. واقعا به هزینه کردنش می ارزید.»

اما دیدنی ترین جدال سوپرباول سال ۲۰۱۵، رویارویی تام بردی، مدافع پتریوتز، با ریچارد شرمن، توپ پخش کن سی هاوکز بود. جدالی که در نهایت به نفع بردی به پایان رسید.

تام بردی درباره عملکرد تیمش در برابر مدافع عنوان قهرمانی گفت: «دفاع را فوق العاده بسته بودیم. دریافت هایمان عالی بود، یک کار گروهی درست، هیچوقت فقط یک بازیکن همه کاره نیست و به کل تیم بستگی دارد. در تمام بازی در برابر حریف قدرتمندمان، دفاع را عالی بسته بودیم و توپِ خوب هم کم نگرفتیم. البته بازی قابل انتقاد در محدوده های قرمز هم زیاد داشتیم. فکر خیلی از بچه ها درگیر بود. من فقط از این که اینطور بر مشکلات غلبه کردیم، به خودم افتخار می کنم.»

سوپرباول، فینال لیگ ملی فوتبال آمریکایی، NFL، مهمترین و پربیننده ترین رویداد ورزشی ایالات متحده به شمار می رود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فینال سوپرباول، سیاسی ترین رویداد ورزشی سال

مدیر اف بی آی: هکرهای چینی منتظر فرصت هستند تا به آمریکا حمله‌ای ویرانگر بکنند

اعضای کنگره آمریکا به طور فراجناحی به دنبال واکنش سریع به حملات ایران به اسرائیل هستند