دستگیری دو نفر در ارتباط با حمله به ۳ نظامی فرانسه در شهر نیس

دستگیری دو نفر در ارتباط با حمله به ۳ نظامی فرانسه در شهر نیس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

حمله یک فرد مسلح به ۳ نیروی نظامی در مقابل یک مرکز یهودی در شهر نیس در فرانسه، به مجروح شدن دو تن از این نظامیان انجامید. فرد مسلح که با چاقو به این

آگهی

حمله یک فرد مسلح به ۳ نیروی نظامی در مقابل یک مرکز یهودی در شهر نیس در فرانسه، به مجروح شدن دو تن از این نظامیان انجامید.

فرد مسلح که با چاقو به این سربازان حمله کرده، با دخالت ۲ نیروی حاضر در ایستگاه قطار شهری و یک شهروند عادی دستگیر شده و در اختیار پلیس قرار گرفته است.

پلیس این را یک حمله تروریستی نامیده و از دستگیری فرد دیگری که به نظر می رسد همدست او باشد، خبر داده است.

کریستن استروزی، شهردار نیس در واکنش گفت: «او با خود کارت شناسایی همراه داشت که روی آن نوشته شده بود، موسی کولیبالی که نام فامیل همان فردی بود که به سوپر مارکت یهودی در پاریس حمله کرد و پس از چند دقیقه فرد دومی را دستگیر کردیم که به نظر همدست او بوده است.»

پلیس می گوید، عامل این حمله، ۳۰ ساله و زاده پاریس است و برای دستگاه قضایی فرانسه نیز چهره ای شناخته شده است. همچنین به نظر نمی رسد، رابطه ای بین او و عامل حمله تروریستی در پاریس وجود داشته باشد.

نظامیان مجروح شده به بیمارستان منتقل شده اند و جراحت های آنها سطحی گزارش شده است. بر اساس گزارش ها، یکی از آنها از ناحیه صورت و دیگری از ناحیه بازو مجروح شده است.

شاهدان عینی می گویند، فرد حمله کننده ۲ چاقو در اختیار داشته اما به نظر می رسد در زمان حمله از یکی از این آنها استفاده کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند

مسابقه کارکنان رستوران‌های پاریس برای حمل سریع سینی سفارش مشتری‌ها برگزار شد