دادگاهی در نیویورک گرداننده یک شبکه اینترنتی قاچاق مواد مخدر را محکوم کرد

دادگاهی در نیویورک گرداننده یک شبکه اینترنتی قاچاق مواد مخدر را محکوم کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک دادگاه فدرال در نیویورک، روز چهارشنبه گرداننده وبسایت زیرزمینی “راه ابریشم” را به خاطر نقش او در سازماندهی فروش مواد مخدر از طریق یک شبکه ناشناس

آگهی

یک دادگاه فدرال در نیویورک، روز چهارشنبه گرداننده وبسایت زیرزمینی “راه ابریشم” را به خاطر نقش او در سازماندهی فروش مواد مخدر از طریق یک شبکه ناشناس آنلاین و استفاده از پول دیجیتال بیت کوین، محکوم کرد.

راس اولبریشت، گرداننده ۳۰ ساله این وبسایت در همه موارد هفت گانه این پرونده که شامل قاچاق ۲۰۰ میلیون دلار مواد مخدر بود مقصر شناخته شد.

مادر راس اولبریشت بیرون دادگاه به خبرنگاران گفت: “فکر می کنم دادگاهی غیرعادلانه بود. محاکمه ای متوازن نبود. سه نفر از شاهدان ما اجازه نیافتند شهادت بدهند و بسیاری از مدارک امکان ارائه شدن به دادگاه را نیافتند. شواهدی هم که ارائه شد، کنار زده شدند. بنابراین تصویر کاملی از ماجرا به دادگاه ارائه نشد.”

پیتر اسکینر، دادستان فدرال سابق از جنوب نیویورک در مورد این پرونده گفت: “راس اولبریخت فکر می کرد در دام نخواهد افتاد. آنها بر این تصور بودند که امکان شناسایی هویت کسانی که از وبسایت و آدرس ایمیل ها استفاده می کنند و دستگیری آنها وجود نخواهد داشت.”

راس اولبریشت در فعالیت های خود از نام مستعار «دیرد پیریت روبرتز» استفاده می کرد و از طریق وبسایت خود یک شبکه وسیع جهانی از فروشندگان و مصرف کنندگان هروئین، کوکائین و دیگر مواد قاچاق را هدایت می کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا یکی از رهبران یاکوزا را به تلاش برای قاچاق اورانیوم به ایران متهم کرد

انتشار اسناد محرمانه «عملیات جاسوسی» آمریکا در ونزوئلا برای «شکار مقام‌های بلندپایه»

وزارت دادگستری آمریکا یک ایرانی و دو کانادایی را به طراحی قتل در ازای پول متهم کرد