افزایش شمار پناهجویان از شرق اوکراین به کی یف

افزایش شمار پناهجویان از شرق اوکراین به کی یف
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

همزمان با ادامه درگیری ها در شرق اوکراین هر روز تعداد بیشتری از ساکنان این نواحی خانه های خود را به مقصد شهرهای امن ترک می کنند. گروهی از این افراد و

آگهی

همزمان با ادامه درگیری ها در شرق اوکراین هر روز تعداد بیشتری از ساکنان این نواحی خانه های خود را به مقصد شهرهای امن ترک می کنند.

گروهی از این افراد و خانواده ها به پناهگاهی در شهر کی یف منتقل شده اند و گروههای داوطلب در این شهر برای آنها مواد غذایی و پوشاک تهیه می کنند.

در حال حاضر تعداد افرادی که در مرکز نگهداری از پناهجویان در شهر کی یف ساکن شده اند بیش از صد نفر گزارش شده اما هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

اغلب این افراد، زنان و کودکانی هستند که در جنگ یکی از اقوام خود را از دست داده اند و آنها نیز برای نجات جانشان خانه های خود را ترک کرده اند.

یکی از پناهجویان می گوید: «آنها به ما سرپناه و جایی دادند که می توانیم در امان بمانیم. خیلی راضی هستیم و اگر اینجا نبود، زنده نمی ماندیم. نمی تواینم به خانه هایمان بازگردیم ، آنجا جنگ است و دسترسی به هیچ چیز ممکن نیست. اینجا حداقل گرسنه نمی مانیم.»

بسیاری از افرادی که در اینجا هستند با وجود فراهم بودن شرایط زندگی، امیدوارند که جنگ هر چه زودتر پایان یابد و بتوانند باردیگر به خانه هایشان بازگردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از فضای خشونت‌بار در «پورتو پرنس» هائیتی در پی گریختن هزاران زندانی

انتشار اسناد مشارکت ۱۲ کارمند سازمان ملل در حمله حماس به اسرائیل؛ عربستان: از «اونروا» حمایت می‌کنیم

از همه جا رانده؛ ۲۵۰ پناهجوی روهینگیایی به مقصد نرسیده به دریا عودت شدند