آنچلوتی: «با رویای تکرار قهرمانی به مصاف شالکه می رویم»

آنچلوتی: «با رویای تکرار قهرمانی به مصاف شالکه می رویم»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در ادامه رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب، شالکه صفر چهار در ولتینز آرانای شهر گلزنکیرشن میزبان رئال مادرید

آگهی

در ادامه رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب، شالکه صفر چهار در ولتینز آرانای شهر گلزنکیرشن میزبان رئال مادرید است.

شالکه در حالی به مصاف کهکشانی های مادرید می رود که در پایان هفته بیست و یکم بوندس لیگا، با واگذار کردن نتیجه به اینتراخت فرانکفورت، کماکان در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

روبرتو دی ماتئو، سرمربی شالکه در نشستی مطبوعاتی با اشاره به رونالدو به عنوان برترین ستاره کهکشانی ها گفت: «فکر می کنم ما همان نظر برترین فوتبالیست سال جهان، کریستیانو رونالدو را داریم. بازیکنی که شخصا “حضور یا عدم حضور در یک دیدار را تعیین” می کند. ما تنها به عنوان یک تیم می توانیم این کار را انجام دهیم؛ چرا که او یکتنه، بازیکن فوق العاده قدری است.»

در سوی دیگر میدان، رئال حال و روز چندان خوبی ندارد. حتی پیروزی دو بر صفر هفته گذشته در برابر دیپورتیوو لا کرونیا، نتوانسته خاطره تلخ شکست تحقیرآمیز 4 بر صفر در برابر اتلتیکو را از ذهن کهکشانی ها پاک کند.

از یاد نباید برد که کریستیانو رونالدو، آقای گل لالیگا، در سه بازی گذشته موفق به گلزنی نشده است. به علاوه، سرخیو راموس هم به دلیل مصدومیت، غایب خواهد بود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال با یادآوری دیدار سال گذشته دو تیم در گلزنکیرشن که با برتری 6 بر یک شاگردانش پایان یافت گفت: « همین انگیزه فوق العاده ای به ما می دهد. پارسال با آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان به اینجا آمدیم. امسال هم اینجاییم. با همان آرزو. تایخ بخ ما می گوید که تکرار آن بسیار سخت و حتی غیر ممکن است ولی ما باید تلاشمان را بکنیم.

بازل در پی کسب افتخار

همزمان با این دیدار، بازل در سوئیس میزبان اف سی پورتو خواهد بود.

بازل که برای سومین بار در تاریخ، افتخار حضور در جمع شانزده تیم برتر اروپا را پیدا کرده، با مربیگری پائولو سوسای پرتغالی، درپی کسب نخستین پیروزی در رقابت های حذفی لیگ قهرمانان اروپا است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟