پلیس دانمارک: بسته مشکوک جدید حاوی مواد منفجره نبوده است

پلیس دانمارک: بسته مشکوک جدید حاوی مواد منفجره نبوده است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس دانمارک می گوید بسته مشکوکی را که روز سه شنبه در بیرون کافه ای در کپنهاگ یافته، حاوی مواد انفجاری نبوده است. این بسته مشکوک جنب همان کافه ای

آگهی

پلیس دانمارک می گوید بسته مشکوکی را که روز سه شنبه در بیرون کافه ای در کپنهاگ یافته، حاوی مواد انفجاری نبوده است. این بسته مشکوک جنب همان کافه ای قرار داشته که روز شنبه در آن نشستی در مورد آزادی بیان برگزار شد و هدف حمله تروریستی قرار گرفت.

تلویزیون دولتی دانمارک صحنه هایی را نشان داد که ماموران پلیس همراه سگ های ردیاب ابتدا به عکس گرفتن از این بسته پرداختند و سپس برای بررسی آنرا با خود بردند. پلیس اطلاعات بیشتری در مورد این بسته منتشر نکرده است.

عمر عبدالحسین که مظنون اصلی دو اقدام تروریستی در این کافه و در کنیسه یهودیان بود و روز یکشنبه به دست پلیس کشته شد، مجرم سابقه داری بوده که به ورزش رزمی کیک بوکسینگ نیز می پرداخته است.

دوشنبه شب، ده ها هزار تن از مردم کپنهاگ با تجمع در نقاط مختلف و بویژه میدان اصلی این شهر، یاد دو قربانی این اقدامات تروریستی را گرامی داشتند. نخست وزیر دانمارک و برخی مقامات دیگر کشورهای اسکاندیناوی نیز در این مراسم یادبود شرکت داشتند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دادگاه تجدیدنظر دانمارک حکم ۳ ایرانی محکوم به اتهامات تروریستی را تایید کرد

چرا قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی برای اتحادیه اروپا و بریتانیا آسان نیست؟

دست‌کم ۵ مامور انتظامی ایران در کمین مسلحانه در سیستان و بلوچستان کشته شدند