هفتمین آلبوم کلی کلارکسون به بازار آمد

هفتمین آلبوم کلی کلارکسون به بازار آمد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کلی کلارکسون، خواننده ۳۳ ساله پاپ-راک آمریکایی، هفتمین آلبوم خود به نام «قطعه به قطعه» را دوم مارس در بریتانیا روانه بازار کرد. او در این آلبوم نیز

آگهی

کلی کلارکسون، خواننده ۳۳ ساله پاپ-راک آمریکایی، هفتمین آلبوم خود به نام «قطعه به قطعه» را دوم مارس در بریتانیا روانه بازار کرد. او در این آلبوم نیز یک اجرای دو صدایی با جان لجند دارد.

او درباره تک آهنگ این آلبوم جدید به نام « ضربان قلب» می گوید: “فکر می کنم این ترانه زیبایی است که مانند یک سرود پاپ است و می توانست جای آن در آلبوم «استرونگر» باشد، اما آهنگ شادی است متناسب با حس کنونی خودم و آنرا در آلبوم جدید گذاشتم. این آلبوم و تک آهنگ آن را دوست دارم. خیلی جذاب است.”

کلارکسون که در سال ۲۰۱۰ نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم آواز پاپ بود، در سال ۲۰۱۳ این جایزه را به دست آورد و اکنون انتشار هفتمین آلبوم، موفقیت جدیدی برای اوست. او امیدوار است که تک آهنگ « ضربان قلب» بتواند در صدر جدول آهنگ های پر طرفدار قرار گیرد. با این حال کلی کلارکسون می گوید که همه ترانه های آلبوم جدید او شاد نیست.

کلی کلارکسون: “ترانه های این آلبوم با خود پیام هایی دارد و بسیار قوی و اعتماد برانگیز است. همیشه اینگونه ترانه ها را دوست دارم، اما همه آنها شاد نیستند. برخی از آنها مانند ترانه های قبلی چون «تایت راپ» و یا آهنگ های دو صدایی با جان لجند، فضایی تیره دارند که چندان نشاط آور نیستند”

تا کنون بیش از ۲۰ میلیون آلبوم کلی کلارکسون در سراسر جهان به فروش رفته است. او در سال ۲۰۰۲ یعنی آغاز کار خود، برنده مسابقه آمریکن آیدل شد و به شهرت رسید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟