آخرین روز از هفته مد پاریس

آخرین روز از هفته مد پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شور و حال اعتراضی دهه هشتاد میلادی قرن بیستم درونمایه کلکسیون جدید «سن لوران» در هفته مد پاریس بود. طراح لباس فرانسوی، با الهام از سبک باروک، از چرم

آگهی

شور و حال اعتراضی دهه هشتاد میلادی قرن بیستم درونمایه کلکسیون جدید «سن لوران» در هفته مد پاریس بود. طراح لباس فرانسوی، با الهام از سبک باروک، از چرم استفاده کرد و آن را با رنگ های زنده و شاد درآمیخته و ترکیبی به ظاهر متضاد ارائه کرده که بی تردید تاثیرگذار و فراموش نشدنی است.

ویوین وستوود را ملکه پانک می نامند و تازه ترین کلکسیون او نیز بی تردید مهر تاییدی است بر این حقیقت؛ آرایش ویژه مانکن ها با طرح هایی شبیه به خالکوبی های سنتی و تلفیق آن با مدل لباس های قرن هجدهمی فضایی یگانه به مجموعه این طراح بریتانیایی بخشیده بود. در کارهای وستوود همیشه پیامی سیاسی نیز نهفته است. او در این مورد می گوید: «سعی کردم ابعاد جنسی و جنسیتی را از لباس هایم حذف کنم و از یک جنس انسان حرف بزنم ؛ نه مرد و نه زن. ما همه فرای جنسیتمان انسان هستیم و به گمان من باید بیشتر به این نکته اندیشید و درباره آن بحث کرد.»

در آخرین روز از هفته مد پاریس، جانباتیستا والی نیز از کلکسیون جدید خود رونمایی کرد. وفادار به سبک و سیاق همیشگی خود، این طراح ایتالیایی که برای این مجموعه از دنیایی سوارکاری الهام گرفته بود، لباس هایی به راستی آراسته و زیبا ارایه کرد که نظر مثبت بسیاری از منتقدان مد را به همراه داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟