سومین گوی بلورین میکائیلا شیفرین در مارپیچ کوچک

سومین گوی بلورین میکائیلا شیفرین در مارپیچ کوچک
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

میکائیلا شیفرین جام بلورین ماده مارپیچ کوچک فصل را از آن خود کرد. اسکی باز بیست ساله آمریکایی، روز شنبه در آخرین رقابت فصل این ماده در ارتفاعات مریبل

آگهی

میکائیلا شیفرین جام بلورین ماده مارپیچ کوچک فصل را از آن خود کرد.

اسکی باز بیست ساله آمریکایی، روز شنبه در آخرین رقابت فصل این ماده در ارتفاعات مریبل فرانسه، با ثبت رکورد یک دقیقه و سی و چهار ثانیه و هشت صدم ثانیه، بالاتر از فریدا هانسدوتر، ورونیکا زوزولووا و تینا مازه، بار دیگر بر سکوی نخست ایستاد تا ضمن کسب پنجمین مقام نخست فصل در این ماده، با ۶۷۹ امتیاز، قهرمانیِ جام جهانی مارپیچ کوچک را برای سومین فصل پیاپی جشن بگیرد.

شیفرین در رده بندی کلی جام جهانی اسکی آلپاین در مکان چهارم قرار دارد.

جدال مازه-فنینگر به روز آخر کشید

تینا مازه، یکی از دو بخت اصلی قهرمانی در جام جهانی اسکی آلپاین و تصاحب جام بلورین بزرگ فصل، با کسب مقام چهارمی در مارپیچ کوچک مِریبل، امتیاز خود را در مجموع رقابت های فصل به ۱۴۷۱ رساند. این اسکی باز سی و یک ساله اسلوونیایی به این ترتیب بار دیگر با عقب راندن آنا فنینگر، به صدر جدول بازگشت.

در حالی که تکلیف قهرمان جام جهانی اسکی آلپاین حداکثر تا عصر یک شنبه قطعی خواهد شد، آنا فنینگر هم در رقابت های مارپیچ کوچک شرکت کرد تا بخت کسب امتیاز را به هیچ وجه از دست ندهد؛ اما این ماده در تخصص این اسکی باز بیست و پنج ساله اتریشی نیست و فنینگر شنبه به مقامی بهتر از بیست و سومی دست نیافت تا با ۱۴۵۳ امتیاز، در رده دوم جدول رده بندی جام جهانی اسکی آلپاین قرار بگیرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند