دی ان ای نیمی از قربانیان سقوط هواپیمای جرمن وینگز آماده برای تشخیص هویت

دی ان ای نیمی از قربانیان سقوط هواپیمای جرمن وینگز آماده برای تشخیص هویت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دی ان ای ۷۸ تن از قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ژرمن وینگز پیدا شده است و برای تشخیص هویت، با دی ان ای خانواده هایشان مطابقت داده می

آگهی

دی ان ای ۷۸ تن از قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ژرمن وینگز پیدا شده است و برای تشخیص هویت، با دی ان ای خانواده هایشان مطابقت داده می شود.

همچنین، جاده ای برای دسترسی زمینی وسایط نقلیه به محل سقوط این هواپیما در حال احداث است و تا دوشنبه شب به بهره برداری می رسد.

این جاده از یک سو رفت و آمد گروه تحقیق و جستجو را به محل حادثه تسهیل و از سوی دیگر امکان تخلیه قطعات بزرگ لاشه هواپیما را که از طریق هوایی میسر نیست فراهم می کند.

در سانحه هوایی هواپیمای مسافربری ایرباس A۳۲۰ در کوه های آلپ در جنوب فرانسه که سه شنبه گذشته به وقوع پیوست ۱۵۰ نفر شامل ۱۴۴ مسافر و ۶ خدمه جان باختند.

از آن زمان تا کنون گروه جستجو عملیات یافتن تکه های اجساد قربانیان را دنبال می کند. دشواری دسترسی به محل حادثه و مشکلات نمونه برداری از موانع عمده این عملیات به شمار می روند.

بررسی داده های جعبه سیاه هواپیما نشان می دهد که درست دقایقی قبل از برخورد هواپیما به کوه، کمک خلبان پس از خروج خلبان اصلی از کابین، با قفل کردن در کابین مانع از بازگشت وی شده است.

داروهای ضد افسردگی کشف شده در آپارتمان این کمک خلبان آلمانی و پرونده پزشکی او بیانگر این است که وی دچار اختلالات روانی و افسردگی حاد بوده است.

با این حال به گفته پلیس فرانسه احتمال وجود مشکل فنی در پرواز هنوز منتفی نشده و جستجو برای یافتن جعبه سیاه دوم هواپیما ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟

قدرت درک زبان؛ ️سگ‌ها از کلمات ما چه می‌فهمند؟

فنلاند برای هفتمین سال متوالی شادترین کشور جهان شد