مسئولان لوفت هانزا از پاسخ به خبرنگاران طفره رفتند

مسئولان لوفت هانزا از پاسخ به خبرنگاران طفره رفتند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در حالیکه جستجو برای یافتن باقیماندۀ قطعات هواپیما و اجساد قربانیان ادامه دارد، مسئولان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در محل بنای یادبود به یاد جان

آگهی

در حالیکه جستجو برای یافتن باقیماندۀ قطعات هواپیما و اجساد قربانیان ادامه دارد، مسئولان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در محل بنای یادبود به یاد جان باختگان حضور یافتند.

کارستن اشپور، مدیر اجرایی لوفت هانزا از این فرصت برای ابراز تاسف شرکت هواپیمایی لوفت هانزا و جرمن وینگز استفاده کرد و گفت: « فقط می توانم بگویم که از این حادثه وحشتناک بسیار متاسف هستیم. این سانحه در حالی اتفاق افتاد که لوفت هانزا بیشتر به روی امنیت هواپیماها متمرکز شده بود. ما برای از دست دادن این مسافران متاسف هستیم و هیچ کلامی برای بیان آن نداریم.»

خبرنگاران حاضر در این کنفرانس خبری، از مسئولان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا خواستار توضیحاتی در مورد آندریاس لوبیتس، کمک خلبان این هواپیما و اطلاع از بیماری افسردگی وی شدند اما مسئولان لوفت هانزا بدون هیچ پاسخی این محل را ترک کردند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط گروه تحقیقات در مورد این سانحه، کمک خلبان این هواپیما به علت ابتلا به افسردگی تحت درمان قرار داشته و در سال ۲۰۰۸ نیز به مدت چند ماه دورۀ آموزش خلبانی را به همین دلیل ترک کرده است.

مسوولان شرکت لوفت هانزا روز سه شنبه اعلام کردند که وی در سال ۲۰۰۹ در نامه ای، مقامات مافوق خود را از این موضوع و علت ترک دورۀ آموزش خلبانی مطلع کرده بوده است، اما به سوال خبرنگاران در مورد علت بی توجهی به این امر پاسخی ندادند.

دو خبرنگار ایرانی به نام های حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی نیز در سانحۀ سقوط این هواپیما که از بارسلون عازم دوسلدورف بود، جان خود را از دست دادند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بحران های تازه گریبانگیر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت