مراکش و تونس حق حضور در مرحله مقدماتی جام ملتهای آفریقا ۲۰۱۷ را کسب کردند

مراکش و تونس حق حضور در مرحله مقدماتی جام ملتهای آفریقا ۲۰۱۷ را کسب کردند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بر اساس تصمیم دیوان عالی ورزش، مراکش حق دارد در مسابقات مقدماتی جام ملت های آفریقا سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شرکت کند. این در حالی است که پیش تر کنفدراسیون

آگهی

بر اساس تصمیم دیوان عالی ورزش، مراکش حق دارد در مسابقات مقدماتی جام ملت های آفریقا سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شرکت کند. این در حالی است که پیش تر کنفدراسیون فوتبال آفریقا این کشور را به دلیل عدم قبول میزبانی جام ملت های آفریقا در سال ۲۰۱۵ از حضور در دو دوره این مسابقات محروم کرده بود.

مراکش در آن زمان، به دلیل شیوع بیماری ابولا در غرب قاره آفریقا خواستار تغییر زمان این مسابقات به سال ۲۰۱۶ شده بود که با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آفریقا و جریمه و محرومیت مراکش همراه شده بود و سرانجام گینه استوایی میزبانی این مسابقات را به عهده گرفت.

همزمان خبر رسیده است که تیم ملی فوتبال تونس نیز می تواند در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۷ شرکت کند. این در حالی است که پس از درگیری بازیکنان و مسئولان تیم تونس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۵ برابر گینه استوایی و اعتراض و اتهام به نحوه داوری این دیدار، کنفدراسیون فوتبال آفریقا تهدید کرده بود که اگر تونس عذر خواهی رسمی نکند، این کشور را نیز از حضور در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۷ محروم خواهد کرد.

فدراسیون تونس با قبول پرداخت جریمه نقدی، حق حضور در این مسابقات را کسب کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟

دربی برگشت پرسپولیس و استقلال با حضور داوران زن برگزار می‌شود؟