رئیس جمهوری اوکراین بدنبال تقویت ارتش این کشور با تولید سلاح داخلی

رئیس جمهوری اوکراین بدنبال تقویت ارتش این کشور با تولید سلاح داخلی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پترو پوروشنکو، رئیس جمهوری اوکراین روز شنبه در حومه کی یف از مرکز تولید سلاح و تجهیزات نظامی ساخت اوکراین دیدار کرد. آقای پوروشنکو در این دیدار گفت،

آگهی

پترو پوروشنکو، رئیس جمهوری اوکراین روز شنبه در حومه کی یف از مرکز تولید سلاح و تجهیزات نظامی ساخت اوکراین دیدار کرد.

آقای پوروشنکو در این دیدار گفت، صنعت دفاعی اوکراین در حال تولید سلاح هایی بهتری است و نیروهای ارتش آماده هستند با هر گونه نقض آتش بس مینسک مقابله کنند.

پترو پوروشنکو، رئیس جمهوری اوکراین گفت:«ما می خواهیم نشان دهیم که علی رغم آتش بس و با تاکید بر این واقعیت که نیروهای ارتش اوکراین بر اساس دستور من کاملا به توافق آتش بس پایبندند اما اگر طرف مقابل آتش بس را نقض کند، ما توانایی پاسخگویی به متجاوزان را داریم.»

یک روز پیش، گروههایی از کمیته بین المللی صلیب سرخ برای توزیع کمک های بشر دوستانه وارد شهر ووهلهیرسک در شرق اوکراین شدند که توسط جدایی طلبان طرفدار روسیه کنترل می شود.

یکی از روستائیان این منطقه از اوکراین می گوید: «قیمت ها خیلی بالاست و کسی نمی تواند چیزی بخرد. با این حال، من کمک های بشر دوستانه نمی خواهم، من صلح می خواهم. من فقط می خواهم که همه چیز به وضع گذشته برگردد. مردم بتوانند کار کنند و حقوقشان را بگیرند. ما بدون کمک های بشر دوستانه و بدون جنگ زندگی خوبی داشتیم.»

توزیع کمک های بشر دوستانه بخشی از برنامه ویژه سازمان امنیت و همکاری های اروپاست که در بیانیه ای وضعیت انسانی در شرق اوکراین را وخیم گزارش کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اوکراین پخش عمومی فیلم های روسیه را ممنوع می کند

ارتش اوکراین: جدایی طلبان هوادار روسیه جان دو سرباز اوکراینی را گرفته اند

سفیران روسیه و اوکراین رو در روی هم در واشنگتن