درخشش شمشیربازان فرانسوی و ایتالیایی در ششمین روز مسابقات قهرمانی جوانان جهان

درخشش شمشیربازان فرانسوی و ایتالیایی در ششمین روز مسابقات قهرمانی جوانان جهان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کارولین کرولی شمشیرزن شانزده ساله فرانسوی در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی شمشیر بازی جوانان جهان در ماده اسلحه سابر و در مقطع سنی زیر بیست سال با

آگهی

کارولین کرولی شمشیرزن شانزده ساله فرانسوی در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی شمشیر بازی جوانان جهان در ماده اسلحه سابر و در مقطع سنی زیر بیست سال با غلبه بر هموطن خود مانون برونه که دو سال از خودش بزرگتر بود، مدال طلای این ماده را از آن خود کرد.

او در حالی صاحب مدال طلای جهان شد که در مقطی بالاتر از سن خود شرکت کرده بود. کرولی در رنکینگ کلی فدراسیون بین المللی شمشیر بازی در رده ۱۵۳ جای گرفته است.

مدال برنز این ماده مشترکا به آنا باشتای روس و سیج پالمدوی آمریکایی رسید. سیج پالمدو در این مقطع سنی رنکینگ شماره یک جهان را در اختیار دارد.

و اما در قسمت مردان, مدال طلای ماده فلوره در مقطع سنی زیر بیست سال نصیب دامیانو روزاتلی شد. این شمشیر زن جوان با مدال طلایی که از این مسابقات به خانه برد کلکسیون افتخارات خود را پس از کسب عنوان اروپایی و نیز قرار گرفتن در رده بندی کلی جام جهانی این رشته تکمیل کرد.

روزاتلی برای رسیدن به مدال طلای قهرمانی جهان هموطن خود فرانچسکو ایگنارجولا را که مرد شماره جهان در این مقطع سنی است پانزده بر سیزده شکست داد.

این مسابقات یکم تا نهم آوریل در دو مقطع سنی زیر هفده و زیر بست سال و در ماده های مختلف در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»