پاری سن ژرمن و بارسلون، پورتو و بایرن مونیخ رو در روی یکدیگر

پاری سن ژرمن و بارسلون، پورتو و بایرن مونیخ رو در روی یکدیگر
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

روز چهارشنبه ۱۵ آوریل، پاری سن ژرمن در چهارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم بارسلون خواهد بود. این تیم هم اکنون در صدر

آگهی

روز چهارشنبه ۱۵ آوریل، پاری سن ژرمن در چهارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم بارسلون خواهد بود.

این تیم هم اکنون در صدر جدول امتیازات این لیگ و همچنین جام حذفی فوتبال فرانسه قرار دارد اما رقابت روز چهارشنبه از جنبه دیگری برای فرانسوی ها دارای اهمیت است چراکه
لوران بلان، مربی تیم پاری سن ژرمن، در مسابقه روز چهارشنبه زلاتان ابراهیموویچ و مارکو ورراتی را در ترکیب بازیکنانش نخواهد داشت.

این مربی درباره شیوه بازی تیم بارسلون نیز می گوید: «فلسفه بازی آنها همیشه به یک شکل است. این که تلاش کنند بازیکنان تیم حریف را به زمین خودشان عقب برانند و آنها را تحت فشار بگذارند و آنها را با پاس ها خسته کنند. در این حالت حتی هنگامی که بخواهیم مقابل آنها بازی کنیم، آنها شما را آنقدر خسته می کنند که به عقب برمی گردید و به این ترتیب خودتان را در موقعیت دفاع می بینید.»

در مقابل تیم پاری سن ژرمن، حملات در تیم بارسلون توسط سه بازیکن کلیدی اش، مسی، سوارز و نیمار انجام می شود. لیونل مسی تنها در سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون ۲۲ گل را وارد دروازه ها کرده است.

تیم بارسلون نیز در این بازی محروم از حضور دنی آلوز خواهد بود.

پورتو و بایرن مونیخ

در دیگر بازی این روز نیز، تیم پورتوی پرتغال، میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

پورتو تنها تیم بدون شکست این فصل از مسابقات محسوب می شود و اکنون پس از شش سال موفق شده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

با این وجود، مربی تیم پورتو دو تن از مهاجمانش، یعنی جکسون مارتینز و کریستین تلو را در ترکیب بازیکنان این رقابت نخواهد داشت.

این بازی عطر و طعم ویژه ای برای خولن لوپتگی، مربی تیم پورتو دارد زیرا خود را مقابل برخی از هم تیمی های سابقش همچون جوزپ گواردیولا می بیند.

در مقابل در تیم بایرن مونیخ نیز، باستیان شواینشتایگر و فرانک ریبری حضور نخواهند داشت چراکه هر دو بازیکن همچنان در حال گذراندن دوران درمان هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

پانصد روزمانده به المپیک پاریس همچنان ورزشکاران روس و بلاروس بلاتکلیفند

کشتی ازبکی «کورَش» در پاریس؛ ورزشکار زن آلمانی غوغا کرد