لیگ قهرمانان اروپا: جدال پورتو/بایرن؛ بارسا/ پاری سن ژرمن

لیگ قهرمانان اروپا: جدال پورتو/بایرن؛ بارسا/ پاری سن ژرمن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در دور برگشت از مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو بازی حساس برگزار می شود. بایرن مونیخ در آلیانس آرنا از پورتو پذیرایی می کند

آگهی

در دور برگشت از مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو بازی حساس برگزار می شود.

بایرن مونیخ در آلیانس آرنا از پورتو پذیرایی می کند. شاگردان پپ گواردیولا بازی رفت را با نتیجه شگفتی آور سه بر یک به حریف پرتغالی خود واگذار کرده اند و حالا برای صعود به مرحله بعد، آنهم در غیاب روبن و ریبری، در بهترین حالت محکوم به پیروزی با اختلاف حداقل دو گل هستند.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باواریایی ها در باره مسابقه پیش رو گفت: «می دانم مسئولیت چه تیمی را برعهده دارم. با عنوان قهرمانی هم بیگانه نیستم. ما بایرن مونیخ هستیم، تیمی بزرگ مثل بارسا و رئال و دیگر بزرگ های دنیا. بنابراین تنها قهرمانی در بوندسلیگا کافی نیست ما بدنبال هر سه جامیم.»

اما پورتویی ها سرمست از پیروزی خانگی شیرین برابر باواریایی ها با تمام قوا می آیند تا شاید بعد از چند فصل ناکامی، خود را در بین چهار تیم برتر اروپا ببینند. باید دید ژولن لوپه تگی در غیاب دانیلو و الکس ساندرو تیمش را با چه ترکیبی به میدان خواهد فرستاد.

اما در بازی دیگر آبی و اناری های بارسلونا در نیوکمپ از پاری سن ژرمن پذیرایی می کنند.

شاگردان لوییز انریکه که در پاریس سه بر یک به برتری رسیده اند، خیالشان تا حدودی از بابت صعود راحت است مگر آنکه زلاتان ابراهیموویچ، غایب بزرگ بازی رفت، سرنوشت دیگری را رقم بزند.

لوییز انریکه در این باره گفت: «همه ما ابراهیموویچ را می شناسیم. او به شیوه خودش حمله می کند. قادر است با هر عضو بدن خود گلزنی کند. او حتی می تواند در نقش هافبک ظاهر شود. او یکی از بهترین مهاجم های حال حاضر دنیاست. در گذشته اینجا بازی می کرده و کاملا با ویژگی های او آشنایی داریم. حضور او در بازی انگیزه مضاعفی را در ما بوجود می آورد.»

باید دید آیا ساق های ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در کنار قدرت دفاعی داوید لوییز برای شاگردان لوران بلان معجزه می کند یا این مثلث طلایی بارساست که در نهایت پیروز این نبرد حساس خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟