استونی با ترانه «وداع با دیروز» در مسابقات آواز یوروویژن

استونی با ترانه «وداع با دیروز» در مسابقات آواز یوروویژن
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

الینا بورن، خواننده و استیگ راستا آهنگساز، دو هنرمند با ترانه «وداع با دیروز» در مسابقات آواز یوروویژن شرکت می کنند. استیگ راستای ۳۵ ساله در کشورش

آگهی

الینا بورن، خواننده و استیگ راستا آهنگساز، دو هنرمند با ترانه «وداع با دیروز» در مسابقات آواز یوروویژن شرکت می کنند.

استیگ راستای ۳۵ ساله در کشورش محبوب است. وی ترانه «وداع با دیروز» را چند سال پیش ساخته است و می گوید: «به نظرم، این ترانه متعلق به همه دورانهاست. نمی توان گفت که آیا این ترانه امسال نوشته شده است یا ده سال پیش. امیدوارم ده سال دیگر هم مردم از شنیدنش لذت ببرند. به همین دلیل هم این آهنگ برای یوروویژن مناسب است. نمی خواستیم کاری ارائه بدهیم که مثلا در آن از سازههای طبل و باس که این روزها خیلی مد است، استفاده شده باشد. کلا این آهنگ به زمان خاصی تعلق ندارد.»

دو هنرمند همچنان مشغول کار روی نمایش و طراحی رقص برای اجرای ترانه در مسابقات آواز یوروویژن هستند. الینا بورن ۲۰ ساله می گوید که امیدوارند شنوندگان فریفته سادگی ترانه شوند: «آهنگ را ساده اجرا می کنیم. نمی خواهیم کارعظیمی انجام دهیم و مردم را شگفت زده کنیم. آهنگ ساده است و می خواهیم مخاطب را مجذوب سادگی و زیبایی آهنگ کنیم.»

استیگ راستا و الینا بورن همراه با خوانندگانی که نماینده ۱۵ کشور هستند، نوزدهم ماه مه (۲۹ اردیبهشت ماه) در اولین دور نیمه نهایی مسابقات آواز یورویژن در وین شرکت خواهند کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟