مجازات متهمان پیش از تشکیل دادگاه در مناطق تحت کنترل جدایی طلبان در شرق اوکراین

مجازات متهمان پیش از تشکیل دادگاه در مناطق تحت کنترل جدایی طلبان در شرق اوکراین
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پس از ماهها جنگ در شرق اوکراین کنترل برخی از شهرهای مهم شرق اوکراین بدست جدایی طلبان هوادار روسیه افتاده است. اما بدلیل نبود دولتی باثبات، نقصانهایی

آگهی

پس از ماهها جنگ در شرق اوکراین کنترل برخی از شهرهای مهم شرق اوکراین بدست جدایی طلبان هوادار روسیه افتاده است.

اما بدلیل نبود دولتی باثبات، نقصانهایی در زمینه های مختلف از جمله دادگستری و قضایی وجود دارد. به همین دلیل جدایی طلبان خود تصمیم به مجازات افراد مجرم می گیرند. نمونه آن مردی است که به اتهام دزدی در شهر کراسنی پارتیزان به تیر چراغ برق بسته شده است.

یکی از فرماندهان جدایی طلبان در این شهر کوچک می گوید: “ او به شهروندان حمله کرده است، خودرویشان را دزدیده است و می گوید از آنها قرض کرده است. اما دنده کسی را شکانده است و به فرد دیگری حمله کرده است و پسرش پیش آمده و از او شکایت کرده است و از ما خواسته تا در اینباره کاری کنیم.”

هنوز جدایی طلبان موفق نشده اند تا دادگاههای قانونی در این بخش اوکراین تشکیل دهند و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از متهمان پیش از دادگاهی شدن مجازات شوند.

در لوهانسک، شهر مهم شرقی، فرمانده پلیس وابسته به جمهوری خلق دونتسک می گوید: “اینجا دادگاه به معنا واقعی وجود ندارد. تلاش می کنیم تا این مشکل را بزودی حل کنیم. با دادستانها صحبت کرده ایم تا درباره مجازاتهای مختلف تصمیم گیری کنند. اما برای صدور احکام تا زمان تشکیل دادگاه ها باید منتظر بمانیم.”

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حملات شدید روسیه به تاسیسات انرژی اوکراین؛ مسکو: پاسخی به اقدامات خرابکارانه کی‌یف بود

گروهی از نیروهای روس هوادار اوکراین به مناطق مرزی در روسیه حمله کردند

ماکرون خطاب به متحدان اوکراین: بزدلی را کنار بگذارید؛ باید با درک شرایط شجاعت داشته باشیم