توزیع چهار مدال طلای دیگر در دومین روز از مسابقات جودوی زاگرب

توزیع چهار مدال طلای دیگر در دومین روز از مسابقات جودوی زاگرب
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در دومین روز از مسابقات جودو “ جایزه بزرگ “ زاگرب قهرمانان چهار وزن مختلف در دو قسمت آقایان و بانوان مشخص شدند. در منهای 73 کیلو لاشا شاوداتواشویلی

آگهی

در دومین روز از مسابقات جودو “ جایزه بزرگ “ زاگرب قهرمانان چهار وزن مختلف در دو قسمت آقایان و بانوان مشخص شدند.

در منهای 73 کیلو لاشا شاوداتواشویلی جودوکار گرجستانی و قهرمان المپیک با غلبه بر کاشباتارین تساگانباتار ورزشکارمغولستانی که با امتیاز وازاری به دست آمد به طلا رسید.

برنده مدال طلا در این وزن در پایان دیدار فینال گفت: “همیشه منتظر موفقیت در یک مسابقه جایزه بزرگ بودم و بالاخره زمان آن رسید. پس از اینکه از دسته 66 به 73 کیلو آمدم ابتدا باید با وزن خود مبارزه می کردم. منطبق شدن با این وزن برایم ابتدا کمی دشوار بود اما اکنون دیگراحساس راحتی می کنم.”

دردیگر فینال مردان و در منهای 81 کیلو سزابولچ کریژان ورزشکار مجارستانی برای کسب مدال طلا هموطن خود لاسلو کسوکنیا را مغلوب کرد. ورزشکاران اوکراین و روسیه در این وزن مشترکا به مدال برنز رسیدند.

در قسمت بانوان و در فینال وزن منهای 63 کیلو کلاریس اگبنیونو جودو کار فرانسوی که قهرمانی جهان و اروپا را در کارنامه خود دارد کم فروغ ظاهر شد. او در مقابل تینا ترستنیاک ورزشکار اسلوونیایی شکست خورد به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن منهای 70 کیلو نیز لیندا بولدر جودوکار اسرائیلی که پیش از این جایزه بزرگ سامسون را فتح کرده بود برای رسیدن به طلای این مسابقات سالی کانوی بریتانیایی و دارنده عنوان قهرمانی مسابقات اوپن گلاسکو را از پیش رو برداشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند