انتشار آلبومی دوگانه از «باکس مسترز»

انتشار آلبومی دوگانه از «باکس مسترز»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بیلی باب تورنتون، هنرپیشه، نویسنده و کارگردان به صحنه موزیک راک بازگشته است. وی که از سال ۲۰۰۱ در کنار کارهای دیگرش در حال انتشار آثار موزیک خود بود،

آگهی

بیلی باب تورنتون، هنرپیشه، نویسنده و کارگردان به صحنه موزیک راک بازگشته است.

وی که از سال ۲۰۰۱ در کنار کارهای دیگرش در حال انتشار آثار موزیک خود بود، اخیرا به گروه خود «باکس مسترز» ملحق شده است تا آلبومی دوگانه به نام «جایی در مسیر جاده» را منتشر کنند. آنها بهار امسال رشته کنسرتهایی را در ایالات متحده برگزار می کنند.

این نوازنده ۵۹ ساله می گوید: «آثار اولیه و انفرادی من بیشتر دمدمی بودند و همچون آثار یک آهنگ نویس و خواننده بودند. آثاری که بیشتر تحت تاثیر جان پراین، کریستوفرسون و جانی کش و جی جی کیل بودند. در نتیجه این آهنگها بیشتر شبیه صدایی خواهند بود که ما به طور طبیعی می نوازیم. ما دو تا ضبط انجام دادیم و در نتیجه مجموعه ای دوگانه ارائه کردیم.»

تورنتون تقریبا تمام اشعار آلبوم را خودش نوشته است اما سایر اعضای گروه به او ایده های موزیکال همچون تغییرات زهی و استفاده از پیش زمینه های گیتار داده اند.

اعضای گروه او شامل جی دی اندرو و براد دیویس، گیتاریست ها و تدی آندرئادیس نوازنده ساز کلیدی می شوند.

تورنتون که اخیرا برای ششمین بار ازدواج کرده است می گوید که هر یک از آهنگها برای او جنبه شخصی دارند اما برخی از آنها بیشتر از بقیه می توانند برایش دردسرساز شوند: «یکی از بدترین اتفاقها برای همه ما وقتی است که آهنگی می نویسیم که درباره یک دختر است زیرا همه ما متاهل هستیم و هر از چند گاه مورد سرزنش قرار می گیریم که بی جهت هم نیست و از ما می پرسند که این آهنگ درباره چه کسی است؟ خوب واقعا درباره کس خاصی نیست. درباره ترکیبی از چند نفر است. در مقابل اگر آهنگی بنویسید که در آن دختری منفی نشان داده شده، آن وقت آنها مطمئن هستند که این به خود آنها مربوط می شود.»

گروه «باکس مسترز» اینک در حال اجرای رشته کنسرتی در ایالات متحده است و اواسط اردیبهشت ماه در غرب میانه و غرب این کشور اجرا خواهند داشت.

آلبوم «جایی در مسیر جاده» آنها اینک به فروش می رسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟