چهل سال حضور جورجیو آرمانی در عرصه طراحی لباس

چهل سال حضور جورجیو آرمانی در عرصه طراحی لباس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جورجیو آرمانی، طراح ایتالیایی، چهل سال حضور خود در صحنه مُد را در مراسمی با حضور ستارگان، همراه با یک نمایش مُد و افتتاح یک موزه ویژه کسب و کار طراحی

آگهی

جورجیو آرمانی، طراح ایتالیایی، چهل سال حضور خود در صحنه مُد را در مراسمی با حضور ستارگان، همراه با یک نمایش مُد و افتتاح یک موزه ویژه کسب و کار طراحی خود جشن گرفت.

روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت، آرمانی یک نمایش مُد چهل دقیقه ای را که گزینشی از مجموعه های خصوصی جورجیو آرمانی تاکنون بود برگزار کرد. تولید این مجموعه لباسهای زنانه در سال ۲۰۰۵ توسط این طراح ۸۰ ساله آغاز شد.

تعدادی از ستارگان از جمله لئوناردو دی کاپریو، اورنلا موتی، سوفیا لورن و کیت بلانشت در این مهمانی حضور داشتند. بلانشت کت شلواری شیک به رنگ کرم از مارک آرمانی به تن داشت. او گفت: «در طول سالیان من همواره به مارک آرمانی رجوع کردم زیرا ترکیبی فوق العاده از مردانه و زنانه است. این مارکی است که من از نظر زیبایی شناسی دوست دارم.»

گلن کلوز، هنرپیشه آمریکایی می گوید: «من اولین کت آرمانی خودم را سال ۱۹۸۵ در بوتیک آن در خیابان مدیسون نیویورک خریدم و فکر کنم کمی بعد او به کشور ما آمد و من هنوز کمدی پر از آن کتهای زیبا و آن کتهای کلاسیک دارم و هنوز هم آنها را می پوشم.»

پیرس برازنان، هنرپیشه ایرلندی-آمریکایی می گوید: «آرمانی زیبایی، بخشش و سبکی باوقار و ظریف است.»

اورنلا موتی، هنرپیشه ایتالیایی می گوید: «آرمانی خود ایتالیا است. او خود مُد است. او معرف کسی است که می خواهد ایتالیایی باقی بماند.»

جورجیو آرمانی کار خود را در صحنه مُد به عنوان طراح ویترین آغاز کرد و در ادامه موفق ترین طراح ایتالیا شد. گردش مالی سالانه او یک میلیارد و ششصد میلیون دلار است و ثروت شخصی او در سال ۲۰۱۳، هشت میلیارد و پانصد میلیون دلار بوده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟