واکنش شهروندان بریتانیا به پیش بینی نتیجه انتخابات

واکنش شهروندان بریتانیا به پیش بینی نتیجه انتخابات
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پایان مهلت رای گیری روز پنجشنبه در بریتانیا آغاز لحظه شماری برای اعلام نتایج انتخابات سراسری است که سرنوشت پارلمان و دولت آتی این کشور را روشن می

آگهی

پایان مهلت رای گیری روز پنجشنبه در بریتانیا آغاز لحظه شماری برای اعلام نتایج انتخابات سراسری است که سرنوشت پارلمان و دولت آتی این کشور را روشن می کند.

خبرنگار یورونیوز در لندن در جمع گروهی از هواداران حزب محافظه کار نظر آنان را درباره پیش بینی اعلام شده درخصوص نتیجه این انتخابات جویا شده است.

یکی از حامیان حزب محافظه کار می گوید: «پیش بینی اعلام شده واقعا برای ما خوب به نظر می آید. امروز در سوت تنت بودم وقتی با مردم در آنجا حرف زدم متوجه شدم به خوبی توانسته ایم از دستیابی نایجل فاراژ به کرسی ها جلوگیری کنیم.» دیگری می گوید: «من بسیار برای دیوید کامرون خوشحالم. او هدفش را مثل جورج اوزبورن دنبال می کند و همه سخت کوشی اش و تلاش هایش به باور من به ثمر نشسته است. من هرگز تردیدی نداشته ام که او رهبری است که ما نیاز داشته ایم.»

بیرون از جمع هواداران دیوید کامرون واکنش ها نسبت به پیش بینی اعلام شده متفاوت است. خبرنگار یورونیوز در واکسهال به سراغ شهروندان رفته است.

یکی از آنان می گوید: «شگفت زده ام و احساس انزجار می کنم. احساس نمی کنم که دولت ائتلافی طی ۵ سال و به ویژه در این چهار هفته اخیر با مردم صادق بوده است.» شهروند دیگری چنین اظهار نظر می کند: «من خیلی بابت حزب کارگر تعجب کردم. فکر می کردم حزب کارگر کرسی های بیشتری به دست می آورد به جای کمتر. نکته دیگر اینکه می دانم خیلی بد است ولی تقریبا احساس می کنم همه آن ها خیلی فاسد هستند و به نظرم آن ها به خواسته خود می رسند و وضعیت ما برای سال های سال همین طور باقی می ماند.»

در پیش بینی اعلام شده درباره نتیجه انتخابات سراسری بریتانیا، حزب محافظه می تواند ۳۱۶ کرسی را کسب کند و پس از آن حزب کارگر قادر به تصاحب ۲۳۹ کرسی است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟