نتایج رقابتها در روز پایانی گراند اسلم باکو

نتایج رقابتها در روز پایانی گراند اسلم باکو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در آخرین روز از مسابقات جودوی جایزه بزرگ باکو، در بخش بانوان گوسج استنهویس از هلند توانست در فینال وزن منهای ۷۸ کیلوگرم مقابل آکاری اوگاتا از ژاپن که

آگهی

در آخرین روز از مسابقات جودوی جایزه بزرگ باکو، در بخش بانوان گوسج استنهویس از هلند توانست در فینال وزن منهای ۷۸ کیلوگرم مقابل آکاری اوگاتا از ژاپن که نایب قهرمان مسابقات جودوی سال ۲۰۱۱ میلادی پاریس بود، به پیروزی برسد.

در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم بانوان نیز اسویتلانا لارومکا از اوکراین سانتا پاکنیت از لیتوانی را شکست داد. در این مسابقه هر دو ورزشکار به دلیل کم کاری جریمه شدند و تنها در لحظات پایانی این کارزار بود که جودوکار اوکراینی توانست امتیاز برتری را به دست آورد.

در بخش آقایان و در منهای ۹۰ کیلوگرم، ماشو باکر از ژاپن و قهرمان مسابقات سال ۲۰۱۳ توکیو، توانست دومین پیروزی اش را کسب کرده و «نوئل وان ت اند» از هلند را مغلوب کند. برنز این وزن نیز به والتر فاچونته از ایتالیا و یواکیم دواربی از سوئد رسید.

در فینال وزن منهای صد کیلوگرم، ادلان بیسولتانوف از روسیه المار گاسیموف از آذربایجان را شکست داد و در مثبت صد کیلوگرم، بارنا بور از مجارستان قهرمان جایزه بزرگ باکو شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها