سرعت زیاد علت تصادف قطار فیلادلفیا

سرعت زیاد علت تصادف قطار فیلادلفیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مسئولان سازمان فدرال تحقیقات در مورد تصادفات حمل و نقل آمریکا می گویند سرعت بیش از حد، علت خروج قطاریست که شامگاه سه شنبه دچار حادثه شد. تحقیقات

آگهی

مسئولان سازمان فدرال تحقیقات در مورد تصادفات حمل و نقل آمریکا می گویند سرعت بیش از حد، علت خروج قطاریست که شامگاه سه شنبه دچار حادثه شد.

تحقیقات اولیه نشان می دهد قطار مذکور در زمان تصادف با سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت در حرکت بوده، در حالیکه سرعت مجاز در پیچ برای یک قطار ۸۰ کیلومتر تعیین شده است.

رابرت ساموالت، مدیر ایمنی حمل و نقل آمریکا با اشاره به این مطلب گفت: «در جریان تحقیقات و به هنگام آزمایش ترمزهای شکسته مشخص شد که این قطار در زمان حرکت در پیچ سرعتی بالاتر از ۱۰۶مایل داشته است که تقریبا معادل ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است.

به گفتۀ شهردار فیلادلفیا، جعبۀ سیاه این قطار در اختیار تیم تحقیقاتی قرار گرفته و رانندۀ مجروح قطار نیز، تحت بازجویی است.

این قطار از واشنگتن عازم نیویورک بود اما در نزدیکی فیلادلفیا از ریل خارج شد و در نتیجۀ آن هفت نفر کشته و دست کم ۲۰۰ نفر مجروح شدند. این قطار حامل ۲۴۳ مسافر بود و بیشتر سرنشینان آن نیز غیرآمریکایی و از کشورهای آلمان، آلبانی، اسپانیا و بلژیک بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند