درگیری بین موتورسواران رقیب در تگزاس ۹ کشته بر جا گذاشت

درگیری بین موتورسواران رقیب در تگزاس ۹ کشته بر جا گذاشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در جریان درگیری و تیراندازی میان گروههای موتورسوار در شهر واکو در ایالت تگزاس آمریکا ۹ نفر کشته و هجده تن دیگر مجروح شدند. این حادثه ظهر روز یکشنبه

آگهی

در جریان درگیری و تیراندازی میان گروههای موتورسوار در شهر واکو در ایالت تگزاس آمریکا ۹ نفر کشته و هجده تن دیگر مجروح شدند.

این حادثه ظهر روز یکشنبه در رستوران زنجیره ای «تویین پیکس» رخ داد. چندین گروه موتورسوار رقیب، فراخوان گردهم آیی در این محل را داده بودند.

درگیری در داخل رستوران آغاز شده و سپس به تیراندازی در محوطه پارکینگ رستوران کشیده شد. این حادثه با مداخله پلیس و بازداشت دهها تن از موتورسواران خاتمه یافت.

پاتریک سوانتون، افسر پلیس واکو گفت: «در جریان این درگیری، چندین بار تبادل آتش رخ داده است. از تفنگ و اسلحه اتوماتیک گرفته تا چاقو و چماق، از هر سلاحی استفاده شده است. صحنه جرم بسیار خشونت آمیز بود. حمام خون جاری شده بود. خون همه جا ریخته شده و مجروحان تلاش کردند محل را ترک کنند. احتمالا این یکی از خشن ترین و وحشتناک ترین صحنه های جرم و جنایت است که من در این ۳۵ سال خدمت دیده ام.»

همه قربانیان این حادثه موتورسواران حاضر در رستوران بودند. هشت نفر در صحنه تیراندازی کشته شدند و فرد نهم پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. به گفته پلیس به هیچیک از مشتریان دیگر رستوران صدمه ای وارد نشده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند