ده فینالیست مسابقه یوروویژن مشخص شدند

ده فینالیست مسابقه یوروویژن مشخص شدند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دومین دور نیمه نهایی مسابقات یوروویژن در وین برگزار شد و ده کشور از هفده اجرای روی صحنه برگزیده شدند. شصدمین دوره مسابقات آواز یوروویژن روز ۲۳ مه یا

آگهی

دومین دور نیمه نهایی مسابقات یوروویژن در وین برگزار شد و ده کشور از هفده اجرای روی صحنه برگزیده شدند.

شصدمین دوره مسابقات آواز یوروویژن روز ۲۳ مه یا دوم خرداد در وین برگزار می شود و مجری این مراسم آرابلا کیئسبائر، خبرنگار مشهور است.

در دومین قسمت مرحله نیمه نهایی اجراها هدفی جز راهیابی به فینال نداشتند و در نهایت سوئد، قبرس، اسلوونی، لهستان، نروژ، اسرائیل، لتونی، لیتوانی، مونته نگرو، جمهوری آذربایجان به فینال راه یافتند.

پیش از این قرار بود یک اجرای تک صدایی نماینده لیتوانی باشد اما در نهایت اجرایی از مونیکا لینکایت و وایداس بومیلا توانست تماشاگران تلویزیونی و داوران حرفه ای را راضی کند. اجرای آنها تازه و بشاش بود. آنها این بار در فینال در وین به اجرا خواهند پرداخت.

مونیکا کوزینسکا گزینه لهستان برای شصتمین مسابقه یوروویژن بود. این خواننده پیامی برای “ساختن پلی از مدارا و تحمل به نام عشق” داشت.

«مارایا» نام انتخاب شده توسط خوانندگان اسلوونی برای ترانه شان ترکیبی از اسم خود آنها است. آنها با هم ازدواج کرده اند و دارای دو فرزند پسر هستند. آنها ترانه مارایا را سال گذشته ساختند هنگامی که اولین ترانه شان به نام «لاوین می» در اسلوونی و در برخی جداول خارج از کشور به موفقیت رسید.

کنِز یکی از موفقترین هنرمندان مونته نگرو است و تاکنون بیش از ده آلبوم منتشر کرده است. تمامی این آلبومها در منطقه پرفروش شده اند. او اکنون بر روی یازدهمین آلبوم خودش کار می کند. برای مسابقات یوروویژن امسال او با یک آهنگساز اهل صربستان همکاری کرده است.

اکنون ده کشور روز شنبه بر روی صحنه فینال مسابقات یوروویژن خواهند رفت. این دومین بار است که اتریش این مسابقات را میزبانی می کند. این بار این مسابقات در واینر استاهتال وین برگزار خواهد شد.

یک علاقمند از اسرائیل می گوید: «فوق العاده بود. ما در نهایت به مرحله بعدی راه یافتیم. خیلی خوشحالم.»

یک طرفدار اسرائیلی دیگر می گوید: «اسلوونی و سوئد خیلی قوی هستند. فینال خیلی خوبی خواهد بود. من در کنار مردانی از لبنان بودم اما ما با هم جشن می گرفتیم. یوروویژن یک عشق مشترک است.»

طرفداران سوئدی هم خوشحالی کردند و از نتیجه راضی بودند.

یک علاقمند از لهستان نیز می گوید: «یک نمایش بسیار تماشایی بود. از اتریش و کنچیتا ممنون هستم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟