دعوا بر سر توالت های طلا در کاخ ریاست جمهوری ترکیه

دعوا بر سر توالت های طلا در کاخ ریاست جمهوری ترکیه
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بحث بر سر توالت طلا در ترکیه، تبلیغات انتخابات پارلمانی این کشور را تحت تأثیر قرار داده است. رئیس جمهور ترکیه نسبت به ادعای کمال قلیچ دار اوغلو، رهبر

آگهی

بحث بر سر توالت طلا در ترکیه، تبلیغات انتخابات پارلمانی این کشور را تحت تأثیر قرار داده است. رئیس جمهور ترکیه نسبت به ادعای کمال قلیچ دار اوغلو، رهبر حزب مخالف چپ گرای این کشور که مدعی وجود توالت هایی از جنس طلا در کاخ ریاست جمهوری شده بود، واکنش نشان داد.

رجب طیب اردوغان خطاب به رقیب سیاسی خود گفت: «من او را دعوت می کنم تا گشتی در اینجا بزند. فکر نمی کنم بتواند سنگ توالت طلا در یکی از سرویس های بهداشتی اینجا پیدا کند. اگر پیدا کرد، من از ریاست جمهوری استعفا می کنم، وگرنه او باید از ریاست حزب جمهوری خواه مردم استعفا کند.»

گورسل تکین، دبیرکل حزب جمهوری خواه مردم، در واکنش به اظهارات اردوغان گفته است که مسئولان حزب او دعوت برای بازدید از توالت های کاخ ریاست جمهوری را که به گفته او «به ناحق بنا شده»، هرگز نمی پذیرند.

دعوا بر سر توالت های طلا به همین جا ختم نمی شود، زیرا وکیل ریاست جمهوری ترکیه روز دوشنبه از تصمیم برای شکایت و پی گیری قضایی علیه گوینده این اتهام خبر داد.

کاخ بزرگ ریاست جمهوری ترکیه که در آنکارا واقع شده است بیش از هزار اتاق دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نقش احزاب اصلی ترکیه در انتخابات پارلمانی این کشور

بلندپروازی هواپیمایی ترکیه؛ غذا با ستارهٔ میشلن، و تربیت خلبان برای دنیا

انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه؛ اردوغان و قلیچداراوغلو رای خود را به صندوق انداختند