هواداران یوونتوس و بارسلونا آماده برای جشن قهرمانی در برلین

هواداران یوونتوس و بارسلونا آماده برای جشن قهرمانی در برلین
Copyright 
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ساعاتی پیش از آغاز بازی فینال لیگ فوتبال قهرمانان اروپا بین دو تیم یوونتوس و بارسلونا در شهر برلین روز شنبه، صدها نفر از هواداران دو تیم ایتالیایی و

آگهی

ساعاتی پیش از آغاز بازی فینال لیگ فوتبال قهرمانان اروپا بین دو تیم یوونتوس و بارسلونا در شهر برلین روز شنبه، صدها نفر از هواداران دو تیم ایتالیایی و اسپانیایی در نقاط مختلف پایتخت آلمان از جمله الکساندر پلاتز به رقص و پایکوبی پرداختند.

هر گروه از آنها در حالی که در زیر دمای سی درجه برلین لیوان های آبجوی خنک آلمانی در دست دارند، با خواندن آوازهای دست جمعی خود را برای برگزاری جشن قهرمانی تیم خود آماده می کنند.

یکی از هواداران بارسلونا می گوید:

«فکر می کنم اگر بازیکن کلیدی ما مسی خوب بازی کند، نتیجه می گیریم، اما اگر یووه بخواهد دفاع و ضد حمله کند، خطرناک خواهد بود.»

تیم بارسلونا در صورت پیروزی در این دیدار کلکسیون خود از جام های سه گانه قهرمانی اروپا را تکمیل خواهد کرد. امید آنها به جز مسی، به نیمار و سوارز خواهد بود. بازی شنبه شب در عین حال آخرین بازی ژاوی برای بارسلوناست و طبیعی است که او نیز آرزوی خداحافظی با یک پیروزی جانانه را داشته باشد.

یکی از طرفداران یوونتوس هم می گوید: «اگر امشب حال مسی خوب نباشد و مریض باشد، ما می بریم. کمی شانس لازم است.»

یک طرفدار دیگر یوونتوس به طعنه می گوید که بارسلونا بسیار قوی است و پنج بر صفر برنده می شود.

فوتبال دوستان اروپا فارغ از رسوایی اخیر فیفا، منتظر دیدن یک بازی هیجان انگیز هستند.

خبرنگار ما در برلین می گوید: «هوا گرم است و حرارت در برلین بالا می رود. در دمای سی درجه، هزاران نفر از هواداران دو تیم به اینجا آمده اند تا بازی فینال را ببینند. چه کسی برنده خواهد بود؟ بارسلونای قدر قدرت یا یوونتوس محبوب قلب ها؟ به زودی خواهیم دید.

Getting hotter and hotter in #berlin. #championsleaguefinal is closer. euronews</a> <a href="http://t.co/85nDg3tFvw">pic.twitter.com/85nDg3tFvw</a></p>&mdash; Cinzia Rizzi (cinziarizzi7) junio 6, 2015

Franz Beckenbauer tells euronews he predicts a 2-1 Barcelona victory. euronews</a> <a href="http://t.co/hHbBVLuh21">pic.twitter.com/hHbBVLuh21</a></p>&mdash; Peter Barabas (peterbarabas) June 6, 2015

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ستاره سابق تیم ملی برزیل به اتهام تجاوز جنسی به ۴ سال و نیم حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن در رم مغلوب لاتزیو شد، پاریس با درخشش امباپه حریف خود را شکست داد

با حکم دادگاه اروپا سوپرلیگ اجرایی می‌شود؟ همه‌چیز درباره فرمت جدید مسابقات سوپرلیگ