از برلین تا بارسلون

از برلین تا بارسلون
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تیم فوتبال بارسلون پس از پیروزی سه بر یک در برابر یوونتوس تورین در فینال لیگ قهرمانان اروپا به خانه باز می گردد تا پنجمین قهرمانی خود در این مسابقات

آگهی

تیم فوتبال بارسلون پس از پیروزی سه بر یک در برابر یوونتوس تورین در فینال لیگ قهرمانان اروپا به خانه باز می گردد تا پنجمین قهرمانی خود در این مسابقات را با هوادارانش جشن بگیرد.

آندرس اینیستا، هافبک تهاجمی آبی و اناری پوشان بارسا که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال نیز انتخاب شد ضمن ابراز رضایت از بازی تیمش در این مسابقه درباره لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیایی بارسلون گفت: «امیدوارم که او در فصل آینده کارش را با ما ادامه دهد. وی صحبتی خلاف این موضوع بیان نکرده بنابراین آرزو می کنم که برای رویارویی با چالش های جدید همراه ما باشد. باید از کار او، تیم و همه تلاشهایی که انجام دادیم بهره ببریم. ما از همه نقطه نظرات یک فصل موفق و خارق العاده را پشت سر گذاشتیم.»

تیم بارسلون در فصلی که گذشت علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان قهرمانی در لالیگا، یا همان لیگ برتر اسپانیا و جام پادشاهی این کشور دست یافت.

اما یوونتوس نیز که اخیرا به مقام قهرمانی لیگ برتر سری «ای» ایتالیا دست یافت بازی قابل قبولی از خود ارائه داد و بارها دفاع و دروازبان بارسلون را نگران کرد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس درباره بازی فینال گفت: «تیم از شخصیت بسیار بالایی برخوردار بود. علیرغم نتیجه، ما با اعتماد به نفس بالایی نسبت به خود، از میدان فینال خارج شدیم. ما از نقاط قوت خود آگاه شدیم و اکنون قصد داریم با توجه به این موضوع پیشرفت کنیم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید