صاحب بزرگترین تولیدکننده اسباب بازی در آلمان، درگذشت

صاحب بزرگترین تولیدکننده اسباب بازی در آلمان، درگذشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هورست براندشتاتر، رییس “پلی موبیل” که صاحب شرکت تولیدکننده اسباب بازی “گئوبرا براندشتاتر” بود، در سن ۸۱ سالگی درگذشت. درگذشت آقای براندشتاتر به علت

آگهی

هورست براندشتاتر، رییس “پلی موبیل” که صاحب شرکت تولیدکننده اسباب بازی “گئوبرا براندشتاتر” بود، در سن ۸۱ سالگی درگذشت. درگذشت آقای براندشتاتر به علت یک بیماری کوتاه مدت ولی کشنده، در چهارشنبه پیش رخ داده است اما مدیران شرکت روز دوشنبه در این مورد اطلاع رسانی کردند.

هورست براندشتاتر در سال ۱۹۵۲ وارد شرکت تولید اسباب بازیهای آهنی شد که توسط دو عمویش مدیریت می شد. او بعدها خودش مدیریت آن شرکت را عهده دار شد. شرکت براندشتاتر از سال ۱۹۷۰ تولید اسباب بازیهایی که از جنس پلاستیک پلی موبیل ساخته می شدند را گسترش داد و تبدیل به بزرگترین تولیدکننده اسباب بازی در آلمان شد. این شرکت در شهر زیندورف در ایالت جنوبی فرانکونیای آلمان بنا شده اما امروزه بیش از ۴۰۰۰ کارمند در اقصی نقاط دنیا در آن مشغول به کار هستند.

هورست براندشتاتر پیش از مرگ در گفتگویی گفته بود: «باید بگویم این خیلی دشوار است که کسی از اهالی فرانکونیا در کاری که انجام می دهد، تغییری بعمل آورد. برایم ناراحت کننده خواهد بود اگر ببینم محصولات من در شرق دور تولید می شوند و من هیچ نظارتی روی تولید آنها نخواهم داشت.»

برخلاف بسیاری دیگر از تولیدکننده های اسباب بازی، براندشتاتر هرگز حاضر نشد تا محصولات خود را در آسیا تولید کند. این شرکت از ابتدای شکل گیری تاکنون، حدود دو میلیارد و هشتصد میلیون قطعه اسباب بازی را وارد بازار کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد

اوج دوباره راست افراطی در آلمان چگونه رخ داد؟